Logga komponenter

• Trådstartare Trådstartare NLC
  • Start datum Start datum

NLC

Aktiv medlem
Logga komponenter
Använder för tillfället Strava för att logga komponentmil, men saknar möjligheten till en ”dashboard” eller, som för löparskor, en varning om när man nått en viss sträcka. Dessutom tar det minst 4 klick att se / ändra något, man kan inte pausa bara ”pensionera” komponenter så kör man flera olika uppsättningar hjul/däck på samma cykel är det ett litet helsike att få rätt på det.

Vilka alternativ finns (som går att integrera med GC/Strava) där man har större flexibilitet att konfigurera utrustning per aktivitet?

Logga komponenter
Oj, nu såg jag att en av mina cyklar bara har 13 km kvar! Kommer den att implodera på nästa runda?
1718621591961.png

Logga komponenter
probikegarage känns lite primitiv, finns gear i intervals.icu, (och den räknar ut distans, om man adderar nån dag efter köp) kommer köra den. Är min huvudsida för träning numera.

Logga komponenter
probikegarage känns lite primitiv, finns gear i intervals.icu, (och den räknar ut distans, om man adderar nån dag efter köp) kommer köra den. Är min huvudsida för träning numera.
Hur var den primitiv? Jag har bara jämfört med strava som saknar det mesta. Bland annat initial running distans.

Det enda jag saknade var att det bara fanns app och ingen webb.

Tillbaka
Topp