London Edinburgh London 2017

Bengt-re sa:
GoranS sa:
Hur har det gått under dagen för cyklisterna i allmänhet och de svenska deltagarna i synnerhet?

Bengt är vid humber bridge iaf. 15.20 i EM hade han stämplat på 244km.

Att kolla trackingen är som att ta en LSD-trip
Skarmavbild2017-07-30kl.22.00.40.png

Edit: Detta är alltså Bengt Sandborghs track.

Senast ändrad:
Jag sover några timmar i Thirsk. Har en dropbag här så det blir rena och fräscha kläder. Inte regnat särskilt mycket. Hyfsat med medvind. Inga krämpor, god aptit och felfri cykel. UKs asfalt är inte "smooth as a baby's bum", evigt glad i mina 32:or med 4,5 bar.

Senast ändrad:
Haha älskar sådana datafel, MM13 & MM16 I Spalding 23:50. Svag medvind och platta roliga småvägar. 61 incidentfria km.

DSC02497.JPG

DSC02501.JPG

Bengt passerade Brampton för någon timme sedan. Ännu lugnt på kontrollen - den stora mängden cyklister är på väg över Pennines för att landa hos oss på västkusten om 2-4 timmar. Jag lovar att jag är helt oskyldig till dataproblemen - i alla fall de här ...

12 mil kvar. Jag kör klart skiten. Ett ben på 72 och det sista på 48 kvar. Fortfarande episk motvind. Nu även med regn. I morgon ska det visst blåsa mer! #skjutmig #imtooldforthisshit

bsandborgh sa:
Enligt yr ska det blåsa 7 hela natten och 11 m/s i morgon förmiddag. Jajamän: sydliga vindar #psykbryt

Stämmer nog med prognosen. Känns som 10 m/s idag och byigt. Vi är på väg in mot mål nu. Blir mycket tid nere i bocken ute på åkrarna och längs kanalerna. Nu 12 mil kvar till mål.

Grimpeur sa:
bsandborgh sa:
Enligt yr ska det blåsa 7 hela natten och 11 m/s i morgon förmiddag. Jajamän: sydliga vindar #psykbryt

Stämmer nog med prognosen. Känns som 10 m/s idag och byigt. Vi är på väg in mot mål nu. Blir mycket tid nere i bocken ute på åkrarna och längs kanalerna. Nu 12 mil kvar till mål.
12 mil är ju jetelångt? Så långt kan man inte cykla!
(Kämpa på! Sitter nu på en pub med en "pint" i högernäven)

Är i mål nu. Ett underbart kul lopp är till ända. Vi har haft underbart väder med trollska soluppgångar i Skottska fjäll, Ätit kulinariska lokalrätter och pratat med stolta kocken, diskuterat den extraordinära randokulturen i Sydkorea med en stolt representant. Upplevt det cykelintresse och den vilja att göra mitt lopp underbart som de stolta funktionärerna på detta lopp är så duktiga på. Vi är rätt slitna, såsådär som man bör vara efter att ha kört 140 mil. Trötta och lyckliga.

Bilagor

• 20170803_215522.jpg
    20170803_215522.jpg
    149.9 KB · Besök: 32
Tillbaka
Topp