lösningar för cykelrum i flerbostadshus
Har tagit på mig att bringa ordning i bostadsrättsföreningens trånga och överbelamrade cykelrum. Träffade idag en trevlig kille från Svenska Cykelrum, som gav mig förslag och kostnadsbild som verkade vettigt. För god mesyr, särskilt som det inte är mina egna pengar jag ska sätta sprätt på, så vill jag dock gärna ta in en offert till. Men icke - Svenska Cykelrum verkar ha få konkurrenter! Jag hittar faktiskt inga alls. Detta trots att jag är ganska säker på att jag gjorde det för någon månad sedan då jag googlade första gången.
Så nu undrar jag om det är någon som känner till något företag som riktar in sig på cykelförvaring, mer specifikt då cykelrum i flerbostadshus? Tänk olika lösningar som rotor, väggliftar, krokar och andra cykelställ. Stockholmsområdet, såklart. Tack!
Så nu undrar jag om det är någon som känner till något företag som riktar in sig på cykelförvaring, mer specifikt då cykelrum i flerbostadshus? Tänk olika lösningar som rotor, väggliftar, krokar och andra cykelställ. Stockholmsområdet, såklart. Tack!