[Lövstaride] Lördag 24/6 "tidigt", 09:oo !

Skogling

Aktiv medlem
Jag kommer stå vid Preem 09:oo och se så där läcker ut som bara jag kan. Får se om någon vågar komma ? ;o)

Det blir grum cykling imorgon, jag lovar... Den som kommer kan nog få åka "hemliga stigen".

//Skogling

Kan du inte fira liet midsommar för en gångs skull Skogis! alla är borta ju.....
nu ska jag ta lite jordgubbar och glass ;o)

Thomaz- klart du pallar! Nio är ju sovmorgon. Du är ju dessutom rena ungtuppen jämfört med mig :-)

09.00 e ju rena natten om man ska ta sig till Lövsta även fast det var lugnt ikväll. Det blir nog soloride i Hellas vid elvatiden för mig.

nypan skrev:
-------------------------------------------------------
> Thomaz- klart du pallar! Nio är ju sovmorgon. Du
> är ju dessutom rena ungtuppen jämfört med mig
> :-)

Haha, har gäster och deras lilltjej vaknar tydligen 05:30 så ska nog funka, smäller i mig mjölk o pepparkakor nu för att få bort lite alkohol ;)

Torka bort pepparkakssmulorna och borsta tänderna nu Thomaz, för snart skall du få skaka tänder i Lövsta. :)

//Skogling

Nä, ledsen grabbar o tjejer men den här kroppen kan inte cykla så här tidigt idag. :(

Skogling, om du är hemma senare idag så kommer jag förbi o lämnar lite stash?

Hur var det???
Det var länge sedan jag körde i Lövsta, jag hänger på nästa gång.
Blir en "liten" runda på sörmlandsleden, när barnvakten(frun) kommer hem från jobbet i eftermiddag.:(

/STEFAN

Det var toppen!
Alldeles för fin morgon för att sova bort. Bra runda för mig som behöver träna upp tekniken på stenar och rötter ;-)
Det är ju nästan som man snart kan kalla sig MTB-cyklist.....

Tillbaka
Topp