Ludvikacykling

Ludvikacykling
the_TnT skrev:
-------------------------------------------------------
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det var jätteskoj att tvätta...
>
> Tvättade två maskiner själv idag, tar en till
> imorgon. Väldigt praktiskt med egen tvättmaskin.
> *tipsar*

Har allt förberett för tvättmaskin men är mer sugen på ett badkar, får tyvärr inte plats med båda. :(

Beetle revisited:

beetle2.jpg ht=492

Ludvikacykling
Lika mycket av väg på Långa Lugnet!

So jag cyklat Långa Lugnet i dag. Lugnet stigorna var jätte bra - ganska hård att cykla. Igår hade regnat så tävling banan var ganska hal. :D Lyckligtvis att det regnat inte i dag.

På svåra stigor cyklat jag ganska bra, men på vägor hade jag inte nog kraft. I resultat jag var 24(43 cyklade i Herrar Tävlingen) och mina restid var 3h15min, 20km/h... Inte so fina result, men det var jätte lustig att cykla på Långa Lugnet!!!

By the way can you understand anything I'm trying to write in swedish? ;)
So I ride Långa Lugnet today. The trails on the race track were absolute great. Alot of rocks, roots and quite hard to ride. Because of last days rains they were also very slippery. I love that kind of trails! Unfortunately the track consisted also alot of asfalt and sand road. And that's what I cant do... The hills on the track were exellent - Thats something what we don't have in East-Finland.

It was great experience to drive Långa Lugnet! The race atmosphere was great!

Senast redigerad av en moderator:
Ludvikacykling
I dag var det som vanligt bara jag och Harri. Vi körde Milbanan med roliga utförsstigen ned till Harnäs, sen rullade vi lite planlöst mot stan' där jag urbaniserade sönder en slang på lite väggridande.

Soheil på Flamenco upplyste även att han saknade mig, som vanligt. Det har inte blivit så mycket pizza sen jag flyttade därifrån. Fast det syns ju inte på magen.

Nästa vecka är det dags att koppla in pannlampan, det blir mörkt fort nu. Tjohoo!

Ludvikacykling
Ooohhh, fasen vilken skillnad! Riktigt snyggt, tror jag beställer en GPS-modul pronto!

gps2.jpg ht=545

gps3.jpg ht=616

Är det bara nyhetens behag eller kommer man tycka det är lika skoj om 1 månad? :)

Ludvikacykling
42Hz skrev:
> Ooohhh, fasen vilken skillnad! Riktigt snyggt,
> tror jag beställer en GPS-modul pronto!
>

Snyggt! Det blir verkligen mycket roligare med hyfsad upplösning.

>
> Är det bara nyhetens behag eller kommer man tycka
> det är lika skoj om 1 månad? :)

Jag har haft min snart en månad och har inte hunnit lessna (men har å andra sidan inte cyklat så himla mycket :))

/Johan

Ludvikacykling
the_TnT skrev:
> Vaffö äre så mycket gult vid wallriden? :D

M Y C K E T märkligt. :)

Ludvikacykling
Jag tycker GPS-plotten börjar typ vid golfbanan eller kanske kraftledningen, inte vid F.D. Utsikten i vart fall. Sen stämmer inte plotten som cirklar sig själv vid Vaasaskolan. :)

Ludvikacykling
Hmm, blir ingen cyking i dag för mig, tror inte jag hinner få ihop hojjen då den ligger nästan i molekyler.

Funderar på att bygga en heldämpad SS till helgen...

Tillbaka
Topp