Lugnet Downhill och Slätta Downhill bilder!

• Trådstartare Trådstartare CM
  • Start datum Start datum
Sköna bilder! Det såg ut att vara kul i banan i söndags... Stenigt som vanligt när man är i Falun!

/Per

Senast redigerad av en moderator:
Den sista sidan med bilder känner jag igen, var och lekte i det hoppet med BMXen i somras. Men jag flög nog aldrig sådär högt. :) Såg trevligt ut iaf, ser fram emot att köra lite där också.

Klockren bild med nyckeln på instrumentbrädan :-D

IMG_3070.jpg

Åh, fina bilder CM! Snyggt kört av Chrillepille också.

En annan var inlåst på jobbet under det där trevliga evenemanget, annars hade jag definitivt varit där (och kollat)!

men jag vet att d inte hindrade dig från att iförd lyckra och åkandes på din XC-hoj ändå försöka åka båda banorna uppe på lugnet idag... men de där stenpartierna, ja vad säger vi om dem? =)

Den banan till vänster om tornen.. där är det egentligen bara att blunda och hålla hårt i styret så studsar man nog rätt.
Men i riktiga backen vid gamla slalombacken. Där lär man fan ha både cykel och kunskaper kändes det som idag. :)

Den t v om backhoppningsbacken sett nerifrån med lite steniga partier kan ni säkert köra, utom ett par av hoppen. Den andra kan ni väl också köra(den som är packad jord med doserade kurvor). Den körde jag på min BMX med u-bromsar förra sommaren. Går inte fort, men man lär sig. Det sitter mest i huvudet ändå.. teknik är till för att träna upp, det ska jag göra i sommar iaf.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp