Hej Pär!
Jag heter Jan-Erik Lindström och är nytillsatt ledare för StiLs cykelsektion. Jag kommer att försöka styra upp turer/träningspass och engagera folk framöver. Du är välkommen! StiL är också en bra förening att vara med i om man är intresserad av andra idrottsgrenar eller aktiviteter, som du kanske vet.
Jag kommer tillbaka till Luleå imorgon lördag. De första veckorna kommer ägnas åt en hel del plugg, men jag hoppas hinna ut i skogen också. Det är en del aktiviteter planerade ändå. Hurtigglutten i slutet av månaden är ett bra tillfälle för nya studenter att komma och prata med representanter för de olika sektionerna. Gissar att du sett www.stilsportcenter.se, cykelsektionens info kommer dock att uppdateras snart.
Vi använder oss av en mailinglista också, jag ska försöka PM:a dig om hur du går med på den om du vill, när jag kommit upp.
Jag själv har tyvärr bara en mountainbike, hade gärna kört lite landsväg också emellanåt. Jag vet att det varit några som kört asfaltspass tidigare, och jag hoppas att det finns intresse och någon som vill ta tag i de bitarna framöver.
Jag tror att jag sett någon tråd om att du flyttar in i kårhuset, vi blir alltså grannar. Kul att en till cykelintresserad kommer till stan!
/ Janne