lunchtur på NICKspåret

rikard

Aktiv medlem
lunchtur på NICKspåret
Jag skall utnyttja möjligheten att jobba hemifrån i morgon och det ger mig möjlighet att ta en tur i nickspåret runt lunch. det blir återhämtningstempo runt med många stopp för att inspektera banstatusen. =)

Plats: spårcentralen
Tid 11:30
Tempo: AM-fetto utan lift

PS, du måste gilla ringleder, DS

Senast redigerad av en moderator:
lunchtur på NICKspåret
återhämtningstempo låter inte helt fel... skulle det gå att ta det lite tidigare, typ 11:30 istället? har ett möte klockan 14:00...

lunchtur på NICKspåret
det var bra. blir det bara vi två? kan vi bestämma en tid? jag kan till och med tänka mig redan klockan 11, men det kanske är att ta i...

lunchtur på NICKspåret
Jag kan 11:30. Skall vi säga det?

Här i rissne snöar det så det blir nog en riktigt kul tur. Vi får se till att inte köra för mycket vilse bara så att man kan ha våra spår som referens i fortsättningen =)

lunchtur på NICKspåret
Tack för idag, tyvärr var jag ju tvungen att avvika ganska tidigt men det var riktigt trevligt fram tills dess. Det var kanske lite väl naivt att begå MTB-premiär efter axeloperationen just idag =)

Såna här lunchturer är trevliga.

lunchtur på NICKspåret
Man får se till att ha lång lunch bara. Vår tur tog väl 1:30. Inte illa att hålla ett sådant tempo på 9 km. =)

Nu har det kommit dubbelt så mycket snö (5 cm till) så nästa tur tar väl 3 timmar. ;)

Tillbaka
Topp