LVG. lördagsrunda med kbck. 11/8

Nej det ska inte regna, bort med SMHI, in med Accuweather, ska vara sol från 3 på morgonen typ, så det borde vara torrt och fint. Så, som den dopade Lance sa, Excuses are like arseholes, everyone has one and they all stink. Eller nått. :)

Jag behöver ju ett par lok som orkar dra mest hela vägen så jag har en chans att ligga och fisa på rulle. Kom igen nu, hjälp en snubbe till sin första runda i år som räknas. Racern har 20 mil i år, 3 mil längsta rundan, knäproblem som nu är borta är största orsaken. Jag ser fram emot en capuccino och en blåbärsmuffin i Sigtuna, eller är det att sikta för högt?

Har cyklat lite MTB och spelat en del innebandy, så det ska gå.

Måste bara fixa ett ljud från sadelstolpen. Usch, det här är som dan före julafton på något sätt, vill bara att det ska vara imorgon.

Runt 30, då antar jag du menar runt 30 på platten utan någon vind att tala om, eller menar du snitt 30? Det är ett par km/h i diff där är min erfarenhet.

Ja, accuweather målar en solskenshistoria så ursäkter kommer inte att finnas.

Hmm, jag har en ny sadel med, kanske 6 mil på den. Det här kan bli roligt, men jag har hög smärtröskel, lider av en åkomma som ger redigt med smärta. :)

Jag e på, fast inte om det regnar :) Varken jag eller Scotten vill bli blöta (mest jag). Det ser ganska lovande ut enligt SMHI iaf på förmiddan... Blir det några kalla på LB efteråt? Hoppas... :)
/Staffan

RÖV, jag har lyckats dra på mig accelererande halsont i dag. Jag som såg framemot att cykla racer hela helgen! Hoppas det blir soligt så jag dör av avund, min sjuka fjant.

kitzblitz skrev:
-------------------------------------------------------
> och jag som trodde alla Happyrundor BÖRJAR med
> öl på LB!

Det blev alldeels för få nattrundor i år tyvärr. Men nästa år kan man fundera på att starta lite senare, och köra mycket längre så är man framme på lördag klockan 14:00 då LB öppnar igen :-o

Jag var på LB igår. Jävlar vad det gick hem efter ett par Belpils. Helt magisk kväll, utan ansträngning trampade jag hem i dryga 30.

Jepp samma syndrom som jag upplevde på Nosferatun sen tokdog jag när ölet gått ur kroppen. Vi måsta fixa ölkontroller efter vägen helt enkelt :)

Hur många e det som kommer stå laddade vid Welcome Hotel i morgon? Om solen skiner... e det bäst att tillägga

ST skrev:
> Hur många e det som kommer stå laddade vid
> Welcome Hotel i morgon? Om solen skiner... e det
> bäst att tillägga

Jag.

Nu har jag med lite inspiration av mekdelen i filmen "Overcoming" fått min cykel att gå som en klocka och blänka som en Breitling. Glöm ej solglajjerna imorgon ! :)

//Skogling

Skogling ( aka Ryckling ), drar som ett lokomotiv första timmen imorron.
Jag lägger mig längst bak och andas ut tunga trapistångor.

Yps skrev:
> Synd att man inte kan hänga på, sticker till
> N-tälje i helgen.
>
> /Magnus

Vi tar en öl åt dig :-)

JLarsson skrev:
> Jag har dragit en blå Chimay, en 75:a Maredsous 8
> och en halv flaska rött. I morgon blir det...
> åka... av... på rullen.

Då får vi samsas om sista rullen :-)

Yps skrev:
> Nypan: precis tagit en Chimay och lite
> grönmögelost, klockrent :)
>
> /Magnus

Aaaah! Du har nu Blå Chimay i blodomloppet gissar jag.

Skogling skrev:
> Vit, blå eller röd YPS ? SKÄRPNING ! ;p

Det var en blå :)

/Magnus

Tillbaka
Topp