GoranS
Aktiv medlem
[Lvg] VM i Montreal, 20-27 september, 2026
Dags att sätta fart nu om han ens ska greja månadsbästa vad det gäller lång soloutbrytning i täten.Kanske sparar sig till 25 mil?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dags att sätta fart nu om han ens ska greja månadsbästa vad det gäller lång soloutbrytning i täten.Kanske sparar sig till 25 mil?
Ja men det ökar fortfarande på.Maxade det på ca 8 minuters lucka?
Tittar bara sporadiskt och såg att det var uppepå åtta minuter och sen gick ner till 7:50 och funderade på om det maxat, men tydligen var det inte så. Nu verkar det väl dock vara på väg ner!?Ja men det ökar fortfarande på.
Jag undrar om de drar ut en böter på CHF 1000 utan att ha ganska konkreta saker att gå på.Har någon sett vilken position det var eller det vara UCI som hallucinerade?
Enligt cyclingnews: "No specific moment in the race, or clarification over what the illegal position was, is detailed in the race communique."...Jag undrar om de drar ut en böter på CHF 1000 utan att ha ganska konkreta saker att gå på.
Ja, men är det inte så att det är normalt förfarande att de bara anger vilken regel som brutits mot utan att ange vid vilket tillfälle brottet skulle ha begåtts?Enligt cyclingnews: "No specific moment in the race, or clarification over what the illegal position was, is detailed in the race communique."...
Att du inte vet var överträdelsen begåtts betyder dock inte att de har hallucinerat.Jag upplever det godtyckligt om det inte går att hitta exempel på när regelbrottet begåtts. Men UCI är knappast kända för att vara lättförståeliga.
Skulle Seixas vinna får han väl tacka Bruno lite extra.Glad för varje varv Söderqvist sitter med nu. Allt fler tunga namn som flyger av nu. Armirail har käkat taggtråd![]()
Nu vaknade han ...Sitter MvdP och sover och har missat att loppet börjat?
Vore ju lätt bisarrt om Slovenien skulle vinna trots att Pogi vurpade bort sig från mästerskapet.Grymt gäng som kom iväg, hoppas de håller. Tänk om Roglic skulle vinna!
Då äter jag upp happy.Grymt gäng som kom iväg, hoppas de håller. Tänk om Roglic skulle vinna!
Happy meal?Då äter jag upp happy.
Var med i leken vid förra varvningen. Nu vete mig tusan. Vi får se strax.Men vad bra det var på tv en söndagskväll. Är Pellizzari borta ur leken?
Nej, 75:a och 6:28 efter vid varvningen. Pellizzari kommer att kliva av.Var med i leken vid förra varvningen. Nu vete mig tusan. Vi får se strax.
JaMvdP har i princip avgjort va?
Vi får väl se ...MvdP har i princip avgjort va?
Vem ska knäcka honom i backen?Vi får väl se ...