Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skicka PM så kan jag fixa åt dig! :)Grymt, tack för svar.
Yes, är alu. Får kolla efter primer.
Dekalerna är inte jätteviktigt men hade varit fint med Scott... Sen lite annat. Svårt att hitta bra stenciler.
Riktigt snygg! Kolfiber?Så här gjorde jag på min cykel
Slipa ner gammal färg
Lägg primer
Lägg färg två lager
Lägg topp lack tvåkomponents med mellan slip.
Riktigt snygg! Kolfiber?
Gjorde det enkelt för mig och körde dekaler ;)Skicka PM så kan jag fixa åt dig! :)
Målade eller klisterlappar på?Gjorde det enkelt för mig och körde dekaler ;)
Visa bilaga 500452
KlisterlapparMålade eller klisterlappar på?
Med lack över eller bara rakt på?Klisterlappar
Bah rakt på, jag kör inget lack utan behåller den "raw". Så får vi se hur det håller. Är en brukshoj så :)Med lack över eller bara rakt på?
Ah det kan nog funka, men inte så oroad över dekalerna egentligen :)Jag drog invisiframe plast utanpå. Kan rekommendera det på klistermärken.
Jag tror inte att det blir jättefint. Vad är det för diameter på stolpenSå... jag har svårt att hitta en passande sadelstolpe till en retrohoj, någon som vet hur jag kan få till "silverfärg" på en kolfiberstolpe? Tänker typ denna: https://hlstore.com/sprayburkar/sprayfarg/montana-silverchrome-600ml/
Det är 26.4 på ramen och 25.4 på stolpen jag har (plus shim). Sett att Thompson har en stolpe, men så dyr ju! :|Jag tror inte att det blir jättefint. Vad är det för diameter på stolpen