Mallis 2016

Hogge

Aktiv medlem
Mallis 2016
Så då va det bokat v14 April. Bytt sida till Alcudia denna gången

vill ta med min egen hoj ner så vet någon här om man kan hyra transportväska runt gbg området.
Alternativt köpa en från chain runt 1000lappen fast då är den mjukväska vågar man använda en sådan för flygtransport?

/ Håkan

Mallis 2016
Jag har också bokat, 8 veckor med start 1 april. Tänkte ta med egen hoj för det blir nog allt för dyrt att hyra en under så lång tid. Jag kör på mjuk väska men tänkte förstärka den med någon form av gavlar. Ett tag var jag inne på att köpa en hoj på plats, det finns ju ett decathlon där man borde kunna få tag i något till hyggligt pris alternativt köpa en av någon uthyrningsfirma. Oavsett så måste vi skaffa två "vanliga" cyklar för transport, utflykt och handling. Det har jag inte löst ännu. Vi kör också Alcudia-sidan.

Mallis 2016
Mjuka väskor med padding funkar klockrent, det enda abret är att de tenderar att ta mer plats än hårda väskor. Jag har dock förr, inna jag köpte väska, bara gått in till en lbs och fått en cykelkartong, bubbelplast och annan fyllning. Funkat bra det med. Dock otypmligt.

Mallis 2016
Arlanda hyr ut väskor, kolla om inte Landvetter har samma service. Det är samma typ av väska som Rose säljer d.v.s en hårdskalsdito, såg en del sådana på PBP
Själv åker jag till Gran Canaria, stabilare väder och riktigt bra backar med mindre trafik.

Edit. Här finns dom för 295k för vecka 1 + 65kr i veckan för ytterligare tid. http://www.airshells.se/?page=Bokning&step=1&pid=252

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp