Marinoträff i JBP

• Trådstartare Trådstartare Paco
  • Start datum Start datum
P

Paco

Guest
Marinoträff i JBP
0B0241ED-991E-45E5-965C-83553EF6C615.jpeg

Vi börjar ju bli rätt många som kör på peruanskt stål och det har pratats om en träff men inget har hänt.

Så vad sägs om en liten sammanstrålning under stängningshelgen i Järvsö?

För er som kör ht så kan jag avslöja att det funkar utmärkt med en sån i JBP.

Åsikter och förslag är varmt välkomna!

Marinoträff i JBP
Äsch då är jag uppe i Sälen å Trysil men en stålträff däruppe nästa år i Trysil tänkte jag vi skulle fixa :)

Marinoträff i JBP
Tänk om Södertäljeorchen knyter sin sko och maskerar cykeln med dubbla horn på enhörningen och moddad text till Unicow 1.0. Då kommer alla bli fett lurade.

Marinoträff i JBP
Marinoträff i JBP
Paco sa:
Hasse#7 sa:
MtbIte sa:
Mycket Intressant , måste kolla upp datumet och om det passar.

Bra att det blev seriöst igen. Ber om ursäkt för anfallet. :)

Vadå, så nu får jag alltså inte sätta mig på nån?!

Om datumet inte passar majoriteten så tar vi självklart ett som passar bättre??

Betänk att om du sätter dig på en tjuv med ryggsäck så kan vinkelkapen gå igång i ryggsäcken. Vojne, vojne....

Marinoträff i JBP
Haha! Nä Paco ska inte sitta på nån Enhörningstjyv, iaf inte innan jag fått sitta på’n...
Mer seriöst, eftersom hjärtat till E2’an är på andra sidan jorden och oktober är ”tight” i familjekalendern, så blir det inget JBP för mig i år :/

Marinoträff i JBP
larsaw sa:
Haha! Nä Paco ska inte sitta på nån Enhörningstjyv, iaf inte innan jag fått sitta på’n...
Mer seriöst, eftersom hjärtat till E2’an är på andra sidan jorden och oktober är ”tight” i familjekalendern, så blir det inget JBP för mig i år :/

Fast stängningshelgen är ju i november?

Marinoträff i JBP
Verkar som att jag fått godkänt av ordföranden i Marinokåren att dyka upp på brittiskt stål och vara det svarta fåret och inte cykla Marino...

Tillbaka
Topp