Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Otto skrev:
-------------------------------------------------------
> har för mig att någon sa att oljan rinner ut =)
> att inget tätar bakom, som på ramen, hål rakt
> igenom...
tror du dom hade gått att skruva av om det vatt så? ;)
Oskar: måste du, igen, skriva såna kommentarer? Helt onödigt ju. Vevlagret går att skruva ut men ingen cyklar utan det. På samma sätt är det med pinnarna (nåja, nästan). Det är alltid bra att fråga innan man gör nått som kan leda till något annat osv...
Otto: Kolla upp i manualen för säkerhets skull. Kolla på "isärtagningsinstruktionerna" om man ska lossa "pinnarna" för att ta isär gaffeln. Om så är fallet, watch out here be dragons. Annars är det nog lugnt. Maila RockShox?
Ska väl inte lägga mej i eftersom jag inte vet säkert hur rock shox funkar men jag plockade ur "bromspinnarna" på min
gamla z4 lagom tills vi åkte till Åre, de visade sig att dom håller ihop gaffeln å den drog isär sig
å kunde ha slutat jävligt illa uppe i backarna!
De gamla Marzoccchi-gafflarna (02 och äldre) körde med tvådelade ytterben som hölls ihop av broms-bulten. Vill man ändå ta bort dem finns det utbytbara, kortare bultar att köpa.
På en nyare gaffel ska det inte vara några problem att ta bort dem.