Med Kadens till Mallorca

Med Kadens till Mallorca
MattiasE: Det är nog både och i alla fall var de så i fjol när jag åkte med Cykelresor(Spingtime), som kadens samarbetar med. Så verkar det vara liknande upplägg i år spana in http://www.cykelresor.se/resmal_info.asp?umeny=1&resmalid=37

I fjol var det 3 olika "fartgrupper", med olika distanser, typ 6-7mil kort& lugnt eller 9-14 mil lite mindre lugnt varje morgon. Bara att välja grupp efter humör, dagsform och så.

Ingen grupp körde väl direkt fort, utan det var mest "distanspass" med ett antal fikastopp och så.

/Anders

Med Kadens till Mallorca
fikaturer alltså.. Inte distanspass. :) Men är man på Mallorca så ska man väl få njuta. :D

Med Kadens till Mallorca
Well,jag tar inte med mig en cykel till mallorca utan att träna för att kunna bli bättre.Men ett distanspass på 14mil i bergen sätter ju oxå sina spår.

Med Kadens till Mallorca
MattiasE: Alla som var där var seriösa på sin nivå. Det var väl en del sk "elit motionärer" i den snabba gruppen.

Sen finns det ju rätt mycket cyklister som är där, på vårt hotell bodde t ex Svenska thriathlon landslaget. Du får väl ta hjul på dem!

/Anders

Tillbaka
Topp