Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har precis köpt mig en Nishiki Ultra Pro och undrar om någon har ett bra tips på hur jag ska få dit stänkskärmarna. Visst finns det fina fästhål och så men det blir minst sagt trångt vid bromsoket på framhjulet. Hur har ni andra löst det?
Dag Bränfeldt skrev:
-------------------------------------------------------
> Om du får problem att bli av med innehållet i
> flaken bakom hjulen kan du höra av dig ....
jansson99 skrev:
-------------------------------------------------------
> Dag Bränfeldt skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Om du får problem att bli av med innehållet i
> > flaken bakom hjulen kan du höra av dig ....
>
> Bilden är två år gammal Dag.......
Tack för svaren och bilderna på distanserna. Hittade en uppsättning hål på insidan av gaffeln som fungerade fint. Så nu är det bara bakskärmen kvar innan jag är redo att bege mig ut.
Bak så förlängdes skärmen för bättre funktion. Genom att skärmen förlängdes i framkant så flyttades hållarna för stagen längre bak och stagen gick fria för bromsoket.
Precis de hålen hittade jag och det känns som en bra lösning. Bakärmen däremot vet jag inte riktigt hur jag ska fästa. Finns ett hål borrat i skärmen borde ara till för att skruva i ramen längst in närmst vevpartiet. Dock saknas det hål där som brukar finnas på många andra cyklar. Hur löser man det på bästa sätt?