Milan - San Remo

Milan - San Remo
Jaha..

"Official confirmation that the Turchino - both the ascent and the descent - have been neutralized. "
"So the riders will take shuttle buses and cars from the 117km point to 163km and the time gap to the break will be kept at the foot of the climb."

Talar väl för klungspurt på slutet, om inte utbrytarna lyckas öka lite till och sen kommer igång snabbt igen.

Milan - San Remo
Det står ju på sidan om du bara klickar på din egna länk!! Hur svårt kan det vara?

Skarmavbild2013-03-17kl.12.43.50.png

Milan - San Remo
12:45:03 CET
From race organisers RCS:
Due to the unfavourable weather, the Race Management – by agreement with the Commissaires Panel – has decided to neutralize the race in the stretch of route between Ovada and Arenzano (subject to further assessment of the weather conditions in Arenzano).
The race time of the breakaways and their lead over the chasing group will be “frozen” in Ovada and the status quo will then be resumed in Arenzano, where the race will start again around 2:30 p.m.

Milan - San Remo
GurraG skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu åker dom buss isf att cykla!
>
> Varför?

+1, normalt fixieväder i Sverige på vintern. Att cyklister var lika klena som fotbollsspelare trodde jag inte..

Milan - San Remo
En positiv sak med de här förseningarna och bussåkandet är iaf att man får se mer av slutet av loppet. För nu lär de gå i mål framåt 18-snåret snarare än 17:15.

Milan - San Remo
Mooshie skrev:
> Taskigt att gå till reklam och sedan komma
> tillbaka till fotboll. Vad ska man göra nu i 45
> minuter?

Bandy på TV4?

Fast det verkar inte vara så mycket bandy där eftersom de bränner bengaler och matchen är uppskjuten.

Och liverapporteringen från MTB-löpare-duellen har havererat så VAD F-N SKA MAN GÖRA NU?!

Jag tror jag tar och dammsuger lite.

Milan - San Remo
DT skrev:
> Mooshie skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Taskigt att gå till reklam och sedan komma
> > tillbaka till fotboll. Vad ska man göra nu i
> 45
> > minuter?
>
> Bandy på TV4?
>
> Fast det verkar inte vara så mycket bandy där
> eftersom de bränner bengaler och matchen är
> uppskjuten.
>
> Och liverapporteringen från MTB-löpare-duellen
> har havererat så VAD F-N SKA MAN GÖRA NU?!
>
> Jag tror jag tar och dammsuger lite.

http://sports-livez.com/sopcast/sop-3.php

Milan - San Remo
Jag streamar från de där länkarna som kom upp i Paris Nice tråden, lyssnar på Bäckstedt och ser på Misär- San Remo för fullt!
Dammsuga kan man göra sen!

Milan - San Remo
An angry Tom Boonen:
I think my decision says enough.This is partly a precaution, but also a statement to the organization. They knew long enough that there was so much snow on the road. What happens now is the fault of the organization's own fault. Have you ever wanted to bicycle through the snow ridden? There are nicer things than this. I'm completely frozen.

Milan - San Remo
Mange. skrev:
> An angry Tom Boonen:
> I think my decision says enough.This is partly a
> precaution, but also a statement to the
> organization. They knew long enough that there was
> so much snow on the road. What happens now is the
> fault of the organization's own fault. Have you
> ever wanted to bicycle through the snow ridden?
> There are nicer things than this. I'm completely
> frozen.

Boonen är den nya Andy Schleck.

Milan - San Remo
lekis skrev:
> undrar hur många skidhoppsfanatiker det finns i
> den stora världen :(

Typ 2 som inte är på plats och ser det live.

Jag tror att Boonen inte vill riskera något då hans största mål är om två veckor. Idag är det inte mysigt att cykla där nere.

Milan - San Remo
Dagens cyklister är allt bra bortklemade. Är det alla soliga träningsläger på Teneriffa och Mallorca som gör att de vänjer sig vid det goda livet och börjar gnälla så fort det inte är sol och varmt?

Annat var det förr.

liege80_hinault.jpg

Tillbaka
Topp