Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Står på en parkering i Åre och dricker bärs så riktigt så kvalificerat mek har vi inte gjort.Spännande ljud! Du tittade ordentligt i ytterbenen antar jag? Bussningarna kan tex inte vara lösa?
Oj. Ja det där var ju min senaste Boxxer och med den upphörde mina kunskaper i ämnet. Ser ut som att det behövs en ny luftfjäder. Eller?Min Boxxer låter som att den är av.
Chargern är nyservad.
Topcapen på luftsidan är av så det är tomt på luft i gaffeln.
@Glisseur du kanske faktiskt vet.. ?
Visa bilaga 638736
Tänkte mest om det var nåt som hörts förut ?Oj. Ja det där var ju min senaste Boxxer och med den upphörde mina kunskaper i ämnet. Ser ut som att det behövs en ny luftfjäder. Eller?
Tror @Preacher är mannen att fråga. Eller Andreas Hansson på MTB Center uppe vid 6:an, han har garanterat grejer på nån dammig hylla.
Jag har inga minnen av några läten på den hojen mer än mina egna utlopp för skräck, och drivlinan mellan varven såklart.Tänkte mest om det var nåt som hörts förut ?
Det lustiga är att det verkligen inte känns något alls. Den går hur bra som helst. Det bara låter speciellt.
Jag får vara rädd mer så jag slipper höra cykeln alltså ?Jag har inga minnen av några läten på den hojen mer än mina egna utlopp för skräck, och drivlinan mellan varven såklart.
Mycket talar ju för luftsidan då. Ska hitta gaffelolja bara så har jag nåt att göra ikväll.Låter nästan som luftväggen alt. returdämparens kolv är lite lösa. ?
Hittat en ny i byn?Det var inte så spännande. Den vågiga brickan har fallit i bitar så det blev ett litet glapp.
Han fick tag på en från en pike så nu är den tyst.Hittat en ny i byn?
Den vågiga brickan ska sitta på andra sidan av bottenplattan, det skall vara en låsring där den vågiga brickan(det som är kvar) är nu, som det ser ut på andra underbenet på bilden, annars kommer du få samma problem igen. Ryck ur luftskaftet och se om låsringen är på insidan, annars måste du lösa en låsring också.Det var inte så spännande. Den vågiga brickan har fallit i bitar så det blev ett litet glapp.
Det där är inte bottenplattan, det är luftfjädern. Gaffel är redan delvis demonterad.Den vågiga brickan ska sitta på andra sidan av bottenplattan, det skall vara en låsring där den vågiga brickan(det som är kvar) är nu, som det ser ut på andra underbenet på bilden, annars kommer du få samma problem igen. Ryck ur luftskaftet och se om låsringen är på insidan, annars måste du lösa en låsring också.
Resterande delar av den vågiga brickan borde ligga i underbenet.
Ok, då är jag med, luftkolven som syns på bilden, hoppas det löst sig nu då?Det där är inte bottenplattan, det är luftfjädern. Gaffel är redan delvis demonterad.