rekrej
Aktiv medlem
Min Look 595, ramhaveri! bilder! Uppdaterad
Senaste nytt!
Jag lämnade in cykeln idag till Roslins i Ystad. De tog bilder som skickades till Vartex som i sin tur skickade bilderna till le France. Svaret från Fransoserna blev; vi vill genast ha ner ramen och ge kunden en låneram så länge. Så på onsdag så har jag en ny cykel som jag får låna tills min reklamation är fixad.
aldrig har jag varit med om snabbare eller bättre kundservice.
jag återkommer med nya rön när de dyker upp!
/Jerka
-----------------------------------------------------------------
efter en liten spurt på min motionsrunda small det till i ramen. Jag upptäkte detta när jag kom hem!
Diagonalröret har slitit sig ur muffen vid styrhuvudet.
Vad säger ni detta hände på min andra runda på cyklen. Detta måste vara ett fabrikationsfel!
Det är så man vill börja gråta!
/Jerka
Jag lämnade in cykeln idag till Roslins i Ystad. De tog bilder som skickades till Vartex som i sin tur skickade bilderna till le France. Svaret från Fransoserna blev; vi vill genast ha ner ramen och ge kunden en låneram så länge. Så på onsdag så har jag en ny cykel som jag får låna tills min reklamation är fixad.
aldrig har jag varit med om snabbare eller bättre kundservice.
jag återkommer med nya rön när de dyker upp!
/Jerka
-----------------------------------------------------------------
efter en liten spurt på min motionsrunda small det till i ramen. Jag upptäkte detta när jag kom hem!
Diagonalröret har slitit sig ur muffen vid styrhuvudet.
Vad säger ni detta hände på min andra runda på cyklen. Detta måste vara ett fabrikationsfel!
Det är så man vill börja gråta!
/Jerka
Senast redigerad av en moderator: