[miniRR] Järva i snö - 071213 Update: 081213
Då har man nästan precis kommit hem, hadde planerat att åka ut i Järva med en kollega som precis har fixat sig en 29'er.
Börjar med temperaturen, -2.4 säjer min, fast det brukar va ett par gradar för mycke, skit samma, minus och kanske inte så geggigt ute!
neranför lägenheten hittar jag min kollega, med feta hemgjorda stänkskärmar på!
Vi åker ut i Järva, med mål att njuta dagen, inte stressa, hitta lita lätta stigar som kanske passar bra för en nybörjare på MTB (perfekt för mig med CX också självklart...)
Var ute i nästan 1:30 timmar, blev lite kalt om fötterna, fast kändes rätt bra endå, första cyklande på över en lång vecka med förkylning och jobbiga bihålor.
Oansätt två glada cyklister någonstans i Järva:
Karta:
Distance: 20.93 km
Time: 1:25:54
Avg Speed: 14.6 km/h
Elevation Gain: 189 m
Calories: 547 C
Avg Temperature: -4.5 °C
Så var det med den dagen, nu ska man njuta av att va gräsänkling med film på soffan!
Börjar med temperaturen, -2.4 säjer min, fast det brukar va ett par gradar för mycke, skit samma, minus och kanske inte så geggigt ute!
neranför lägenheten hittar jag min kollega, med feta hemgjorda stänkskärmar på!
Vi åker ut i Järva, med mål att njuta dagen, inte stressa, hitta lita lätta stigar som kanske passar bra för en nybörjare på MTB (perfekt för mig med CX också självklart...)
Var ute i nästan 1:30 timmar, blev lite kalt om fötterna, fast kändes rätt bra endå, första cyklande på över en lång vecka med förkylning och jobbiga bihålor.
Oansätt två glada cyklister någonstans i Järva:
Karta:
Distance: 20.93 km
Time: 1:25:54
Avg Speed: 14.6 km/h
Elevation Gain: 189 m
Calories: 547 C
Avg Temperature: -4.5 °C
Så var det med den dagen, nu ska man njuta av att va gräsänkling med film på soffan!
Senast ändrad: