Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
akt1 sa:Tackar, jo det är ett bra förslag. Känner dock att varmt bad ej riktigt biter.
Kalla duschar, är de också lugnande?
Tack, ang Betablockerare, måste man inte ta dessa före träning?
Eller kan betablockerare fungera i efterhand, efter träning?
Mvh
geologen sa:Om det är så att du har hög puls efteråt, så är det nog snarare vätskebrist och i viss mån energibrist du lider av, inte nån kvardröjande stresshormonförhöjning. Drick och ät, så ordnar det sig nog.
geologen sa:...vätskebrist och i viss mån energibrist ... Drick och ät...
Cannondale jekyl 1000 sa:Brist på magnesium kan väl ge lite lustiga effekter såsom att det är svårt att sova.
Fjärdebrunn sa:Vuxenlekar
Aron sa:Varför vill du komma ned i varv? Du har presterat, så njut av din prestation. Lev lite.
akt1 sa:Tackar happyride,
Efter noga övervägande baserat på föregående expertutlåtanden, har följande strategi anammats:
karateölfylla, 5 ungkarlsmackor samt cykelfilm.
Återkommer med utfall :)
Ha det bra i skogarna,
akt1
Kung Stalle sa:Ruska tupp?
Bra tips om andning!Bele sa:akt1 sa:Tackar happyride,
Efter noga övervägande baserat på föregående expertutlåtanden, har följande strategi anammats:
karateölfylla, 5 ungkarlsmackor samt cykelfilm.
Återkommer med utfall :)
Ha det bra i skogarna,
akt1
Det fanns ju några seriösa tips också. I princip gick de ut på att få kroppen att slappna av, vilket jag tror är rätt väg att gå. Jag känner igen det du beskriver. Jag skulle inte gå så långt som att hävda att det är hormonellt. Läkare som jag har frågat har svarat i allmänna termer av att man drar igång en massa saker i kroppen när man tränar hårt. Allmänt avråds det ju från hård träning nära sänggående. Det verkar dock finnas stora variationer i hur känslig man är.
Ett konkret avslappningstips är att ligga på rygg, med handflatorna uppåt, knäna böjda och en inte alltför hög kudde under huvudet. Andas in 2 s, håll andan 8 s och andas ut under 4 s och upprepa det i minst ett par minuter, gärna längre.
Luthman Photography sa:Kung Stalle sa:Ruska tupp?
Jag väntade på att den skulle komma.
Fjärdebrunn sa:Vuxenlekar
bjorre sa:Man kan räkna med Stalle!
Luthman Photography sa:Kung Stalle sa:Ruska tupp?
Jag väntade på att den skulle komma.
Kung Stalle sa:Från Warpdrive:
<Super_Hassel> Hmm satt o runka med stängda ögon. Sen när jag öppna dom så stog det en bricka med oboy och mackor framför datorn :s
akt1 sa:Om man har svårt att komma ner i varv efter en dags cykling, har ni några tips på hur man kan åtgärda det?
mvh