P
Paco
Guest
Moderator lås tråden
Min ex-frus mormor hade en tax som hette Slumpen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu blir jag upprörd. Är Jonte djurhatare?Min ex-frus mormor hade en tax som hette Slumpen.
På konspirationsteoretiker biter som känt är inga argument ...Det bara stärker min tes att detta var orkestrerat! Av alla dagar på året så läggs floden av trådar ut samma dag som en annan representant trampar i klaveret och vill låsa/gömma en tråd. Det kan inte vara slumpen :-)
Det tror jag inte men han kanske är brevbärare och då kan hundar vara ett känsligt ämne ?Nu blir jag upprörd. Är Jonte djurhatare?
Fint av dig.Tänker ofta på marr(e) och de andra moderatorerna. Arbetet de måste put up with. Hedervärt. ? Det är därför jag inte har adblocker!
Det ser vi fram emot!Har spammat färdigt forumet med kalendettådar för detta år. Nästa syndaflod av sådana beräknas komma om ca ett år.
Får erkänna att jag fick ett litet återfall här tidigare i kväll. Insåg att jag missat ett lopp i nattens kalendertrådsorgie.Det ser vi fram emot!
Det såg jag nog, började genast undra vad det var som skulle skylas över nu!Får erkänna att jag fick ett litet återfall här tidigare i kväll. Insåg att jag missat ett lopp i nattens kalendertrådsorgie.
Ska du köra allihopa alltså?Funderar på om jag ska gå i och skriva ngt i alla Brevettrådarna så de kommer upp först igen
hmm du tänkte så... jag får skaffa flera inlogg :)Ska du köra allihopa alltså?
Dotwatchers är ju välbekanta inom långdistanscyklingen. Visste dock inte att det fanns threadwatchers som sitter och tittar efter randotrådar på forum. Men, whatever makes you happy!Det såg jag nog, började genast undra vad det var som skulle skylas över nu!
hmm du tänkte så... jag får skaffa flera inlogg :)