Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rompa sa:Mörksuggejakten har alltid haft en udda avvikande serie på numrena för klasserna så det blir verkligen skitsvårt o hålla reda på vem som är i min klass ute i spåret.
Att dem liksom inte lär sig....
Petrus sa:Rompa sa:Mörksuggejakten har alltid haft en udda avvikande serie på numrena för klasserna så det blir verkligen skitsvårt o hålla reda på vem som är i min klass ute i spåret.
Jag kan bara hålla med. Tycker det är mycket bättre med tex 4xxx = H40 osv. Hur det än är så vill då jag åtminstonde ha lite koll på vilka man har runt omkring sig.
JockeP sa:Petrus sa:Rompa sa:Mörksuggejakten har alltid haft en udda avvikande serie på numrena för klasserna så det blir verkligen skitsvårt o hålla reda på vem som är i min klass ute i spåret.
Jag kan bara hålla med. Tycker det är mycket bättre med tex 4xxx = H40 osv. Hur det än är så vill då jag åtminstonde ha lite koll på vilka man har runt omkring sig.
Du menar så du vet ifall du ska be om ursäkt eller om du ska skälla ut den du krockar med? ;-)
Bergsmannen sa:Jag kör något så här:
Ons ganska hårt.
Tors en lugn runda
Fre vila
Lör lugn runda med någon fartökning
HenkeN sa:Jag körde hårt igår...hur ska det här sluta?!?
Är du säker på att du är i rätt vik? Inget regn på campingen nu iaf!Loftberg sa:Just hämtat nummerlappen. Undrar hur detta ska sluta!
Eveningstar sa:Stod 100 meter upp i backen och fy farao vilken massa cyklister. Tog aldrig slut. :)
Jag lyckades se mig själv! Såg pigg ut...
eliasnorstrom sa:Kvällens filmtips:
Mörksuggejakten 2016.
2 timmar och 46 minuter härlig cykling.
I den här filmen var jag inte med många sekunder. lida Loop var jag med säkert en halvtimme på :)