Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej. Undrar om någon kan tipsa om en bra nybörjarrunda ute i Åkulla i närheten av Varberg. Finns ju en del löparrundor och skidspår där. Är det ok att cykla där?
Jag var själv tämligen ny då men jag upplevde inte någon del som "svår" förutom att vissa uppförslut var elaka och drog fram bra med syra i benen & brännande i lungorna ;)
Här & var låg det träd över stigen också...
Sedan ska det väl sägas att detta inte rör sig om ngn specifik bana utan det är skogsväg och stigar lite löst sammansatt av en local som hittade där ;)
Bumpar denna lite då jag skall tillbringa nästa vecka i varberg och skulle gärna vilja ha lite tips vart det finns roliga stigar att köra i trakterna som man kan spendera några timmar på medans damen kör shoppingrace.
Söker helst XC spår men lite småbök är helt ok och skulle någon vilja guida mig så är detta givetvis välkommet.
Fjant skrev:
-------------------------------------------------------
> Bumpar denna lite då jag skall tillbringa nästa
> vecka i varberg och skulle gärna vilja ha lite
> tips vart det finns roliga stigar att köra i
> trakterna som man kan spendera några timmar på
> medans damen kör shoppingrace.
> Söker helst XC spår men lite småbök är helt
> ok och skulle någon vilja guida mig så är detta
> givetvis välkommet.
Är också i Varberg nästa vecka.
Blir gärna guidad också!
Kör det som bjuds!
Jag skulle kunna guida lite i Åkulla :) Har kört där ett antal gånger och även lärt mig lite trevliga stigar av MRobson. Är det någon speciell dag i veckan som passar bättre för er 2? Har själv semester så kan nästan alla dagar.
Kommer ni att cykla till Åkulla från Varberg, eller tar ni bil?
Jag tar gärna rygg på någon som cyklar, eller krokar gärna på cykel hos någon som kör bil.
Har lite svårt att få loss bilen. Bor i hyrt hus i Apelviken, men möter upp nånstans.
/Urban
akesson skrev:
> Jag kommer att köra bil från Falkenberg till
> Åkulla
Kan man bli upphämtad i Varberg? Möter gärna upp om det behövs.
Nås även på nollsjutretre-682281
/Urban
Har du möjlighet att komma till Tvååker? Så blir det inte någon större omväg för mig
Jamis1234 skrev:
> akesson skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag kommer att köra bil från Falkenberg till
> > Åkulla
> Kan man bli upphämtad i Varberg? Möter gärna
> upp om det behövs.
> Nås även på nollsjutretre-682281
> /Urban
Allt beror på hur snabbt man cyklar men det finns några utmattande uppförsbackar (ca 5 st) om man inte är så vältränad, dock så får man ju nerförsbackar efter åt. Men tar man det bara lugnt så skall det nog gå bra även för en nybörjare.