Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kolla in Friluftsfrämjande, de har turer för olika sorters grupper varje vecka. Kan vara ett bra sätt att upptäcka nya stigar och områden för dig.Tja!
Nyinflyttad i Dalarna kring falun och precis skaffat mig en mountainbike. Finns det någon annan glad nybörjare som vill ta en tur tillsammans?
Tack, det ska jag göra!Kolla in Friluftsfrämjande, de har turer för olika sorters grupper varje vecka. Kan vara ett bra sätt att upptäcka nya stigar och områden för dig.
Då drar jag normalt tyvärr mitt strå till stacken och knegar. Tack ändå för tipset!I Borlänge finns ledarledda turer på tisdagar 17.30. Finns grupper i olika nivåer. Kika på bck.nu eller gruppen bck motion på Facebook.
Friluftfrämjandet kör turer på torsdagar vid kl 1830, med start vid Slättaskogens förskola. Kolla deras sida på Facebook.Tja!
Nyinflyttad i Dalarna kring falun och precis skaffat mig en mountainbike. Finns det någon annan glad nybörjare som vill ta en tur tillsammans?