MTB-festivalen - tidsscema efterlyses!

Dr. Freak.

Ny medlem
Har på alla upptänkliga sätt försökt få reda på hur dags XC-tävlingen i MTB-festivalen vid Flottsbro startar i morgon, söndag 24/9! Förgäves - och nu är jag litet desperat! Från Spårvägens hemsida vägrar min dator ladda ner informationen, och länkar från Flottsbro-hemsidan och scf.se leder till samma hopplösa resultat! Jag har även ringt ett par telefonnummer som jag efter en stund fann hos Spårvägen, men kommer bara till telefonsvarare! Jag vill så gärna komma och titta, låta mig inspireras och köra litet i skogen också när jag ändå är där! Är ej tillräckligt duktig för att deltaga i själva tävlingen! Säkert finns någon out there som kan svara mig och stilla min nyfikenhet! Please, let me know!

Kopierat från inbjudan:

Nybörjare 8 – 10 år 1 x 2 k m 10.00
P/F 11-12 år och F 13 - 14 1 x 4 km 09.00
P 13-14 år F 15 – 16 2 x 4 km 09.00
P 15-16 år 3 x 4 k m 09.00
H Sport från 15 år och uppåt och H50 3 x 4 k m 12.00
D Sport från 15 år och uppåt och D40 2 x 4 km 12.00
H Juniorer 5 x 4 km 10.30
D Juniorer 4 x 4 km 10.35
H Elit 5 x 4 k m 10.30
D Elit 4 x 4 k m 10.35
H Seniorer 5 x 4 k m 10.30
H Veteraner H30 + H40 5 x 4 k m 10.30
D Veteraner D30 4 x 4 k m 10.35

Cross Countrytävlingarna kommer för juniorer, seniorer, elit , H30, H40 och D30 att genomföras enligt ”Maxikonceptet”. Maxi innebär att det är gemensam start och att samtliga kör samma distans. Ungdomsklasserna samt sport(motion)klassen startar separat som vanligt. Anmälan, efteranmälan Anmälan kan ske via mail eller brev. Ange namn, klubb, födelsedatum, licensnummer och tävlingsklass. Mailadress: kenneth.haggqvist@cykel.nu Postadress: Spårvägen Cykel, Box 2119, 141 02 HUDDINGE Anmälningsavgift: Nybörjare 20 kr, Ungdom 70 kr , Övriga 80 kr Efteranmälan kan ske på plats intill en (1) timme innan start mot dubbel avgift. Engångslicens: Ungdoms och sportklasserna 75 kr. Regler: Svenska Cykelförbundets regler för MTB gäller. Allt tävlande sker på egen risk. Sista anmälningsdag är 12 september 2006 Anmälningsavgift ska vara insatta på Spårvägens postgiro 50 88 56-2 senast den 12 september 2006PM med starttider kommer att distribueras via SCF och kommer även att finnas på vår hemsida senast den 19 september 2006 Information Kenneth Häggqvist tel. 0735-154704 kenneth.haggqvist@cykel.nu

Tack skall Ni ha, Kaijan och Franz, som gav svar på tal supersnabbt! Nu vet jag hur jag skall planera min dag så att jag inte missar någon godbit! Lycka till i tävlingen om Ni skall köra, vilket jag förmodar!

Som nybliven småbarnsförälder finns tyvärr varken formen, tiden eller orken för att ta sig dit så pass tidigt. Jag kommer igen i H40!
/F

Franz skrev:
-------------------------------------------------------
> Som nybliven småbarnsförälder finns tyvärr
> varken formen, tiden eller orken för att ta sig
> dit så pass tidigt. Jag kommer igen i H40!
> /F

Hallå formen har du allt.
Jag tänkte köra.Blir väl sista plats i H30.=/
Körde banan idag.
Grymt kul var det
Alla som gnäller om otekniska banor .Ställ upp imorgon och sluta gnälla=)

Franz: Full respekt! Allt får inte plats i Livet samtidigt! Att måste få sin tid! Gillar man något väldigt mycket, kan man återvända till det i sinom tid, eller hur! Cyklingen väntar nog tålmodigt tills Du känner Dig redo igen!

Tillbaka
Topp