MTB i OS

MTB i OS
Var kan man skriva klagomåls-inlägg på SVT´s hemsida? Vore fint om det fanns ett forum och så många som mjligt påpekade detta.. Hoppas Han tar en fin medalj så man kan håna eländena extra mycket. Sista gången jag ärligt pröjsade licensen...

MTB i OS
mattel skrev:
-------------------------------------------------------
> castrello: kolla www.svt.se

Tyvärr, går inte att kolla via deras hemsida om man sitter och har finsk bredbandsanslutning och sitter på andra sidan Östersjön...

Surt sa räven...

MTB i OS
Gunn-Rita ligger skrynkligt till redan efter en dryg halvtimme, Spitz etta 49 sek före polskan.

(På svt1s rulltext står det "på svt24 just nu BMX", skönt engagemang där, eller är det bara den tidiga timman som spökar, Joltcolan kanske har tagit slut?)

Senast redigerad av en moderator:
MTB i OS
Såg inslaget om att kapa vikt på cykeln... Hoppas verkligen att Kessiakoff rakar av sig skägget inför loppet. Där kan han faktiskt spara rätt många gram, utan att äventyra tillförlitligheten på nåt sätt.

MTB i OS
Per70 skrev:
> Såg inslaget om att kapa vikt på cykeln...
> Hoppas verkligen att Kessiakoff rakar av sig
> skägget inför loppet. Där kan han faktiskt
> spara rätt många gram, utan att äventyra
> tillförlitligheten på nåt sätt.

Det stod i SvD i morse att det var fixat :-)

MTB i OS
Kollar damernas lopp i sammandrag på NRK1 nu, inte så spännande direkt, alla droppar in solo i målområdet. Kanske större chans för tight kamp om platserna för herrarna?

MTB i OS
Skärningen beror nog mer på att det ska underlätta eventuella justeringar. Jag är just nu mest imponerad av Emil! Han ligger ju 14:e! Ledning på kess nu!

MTB i OS
herne skrev:
> HAHA! Kessiakoff har ju beskurit sin nummerlapp,
> om jag inte ser helt galet.

Det är ju helt underbart! Både minskad vikt och minskat luftmotstånd.

MTB i OS
Ja, han är en riktig tråkmåns som kör så fort så det inte blir spännande.

Nu väntar vi bara på att "catfight i flytväst" ska ta slut så vi får se lite rakade ben igen.

Tillbaka
Topp