MTB i Södertälje

• Trådstartare Trådstartare HC
  • Start datum Start datum

HC

Medlem
MTB i Södertälje
Ville bara ge lite "credit" till mtbtelje http://www.mtbtelge.se/ som jag fann bland turtipsen. Sidan är uppdaterad och har en verkligen snygg stil och stuktur. Blandning av mer eller mindre känt. Med lite mer tips av forumdeltagare i närheten så kan de bli ändå bättre.

MTB i Södertälje
Tack så mycket för det, HC! Kul att du uppskattar siten och gillar innehållet. Tanken är att det ska byggas vidare med fler turer och det kommer, var så säker. Tips från cyklister på områden, leder eller andra bra turer tas tacksamt emot. Numera finns det också funktioner på siten för att direkt skicka in tips eller andra kommentarer direkt på turtipsen.

MTB i Södertälje
Håller med HC, det är en riktigt bra sajt du har fått till Henrik! Ska ut och börja utforska de tips du skrivit om snart... kanske också kan hitta något att bidra med.

MTB i Södertälje
Coolt! Snygg och informativt. Jag har bott i Vårsta i hur många år som helst och aldrig riktigt gett mig ut i skogen runt Södertälje. Men ser ju ut som att man kanske ska göra ett försök.

MTB i Södertälje
Härligt, det är klart ni ska ut o testa stigarna. Är lite inne på Prixets linje också och bara intyga att stigarna runt omkring är jäkligt bra. Vore superroligt att styra upp en happyride i tälje snart, vad säger ni?

MTB i Södertälje
Ok jag testar att bumpa en 8 år gammal tråd....

Jag behöver stigtips kring Södertälje och jag hoppas ni förstår glädjen när man inser att det finns en dedikerad hemsida för ändamålet! Glädjen var dock kortvarig eftersom sidan ligger nere.

Någon som kommer ihåg guldkornen?

MTB i Södertälje
Jag har en slinga i runt kallfors i järna på ca 1,8 km som jag brukar åka.
Den är inte uppmärkt men funderar på att göra det.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    83.5 KB · Besök: 39
MTB i Södertälje
Perfekt! Tack för tipset! Skall testa slingan inom kort.

Har du cyklat i tveta mellan Södertälje/järna? Har varit där och kollat och det verkar finnas många fina korta stigar men jag har inte lyckats få till en rolig slinga av dem.

Har du eller någon annan fler tips?

MTB i Södertälje
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp