Mtb Kristinehamn ! ! !

Mtb Kristinehamn ! ! !
Området jag kommer att köra på är A9.... Förslagsvis samling vid vattentornet men hör av er innan så att vi inte missar varandra...

Ha det gött!

Mtb Kristinehamn ! ! !
Hoppas det är okey att vi lånar Eknor och Slider ikväll till Karlstad? Det ska inte upprepas alltför många gånger.

Hadé gott!

/Jonas

Mtb Kristinehamn ! ! !
hehe...Helt ok! Bara att ni kommer och kör med oss andra i krh nästa vecka så är vi kvitt... ;-)

Vilka dagar och tider kör ni? När samlas ni? Vilka/hur många är ni? Vart kör ni?

(Korsförhör...)

Happy riding!

Mtb Kristinehamn ! ! !
Tävling gbg/delsjön och skatås mtb led.... GÖTT!!!!

Bilagor

• img_3237_std.jpg
    img_3237_std.jpg
    57.7 KB · Besök: 18
Mtb Kristinehamn ! ! !
Dålig timing! Jag har ju som sagt bokat in mig i Karlstad ikväll. Där är det Onsdagar 18.30 som gäller. För det mesta på I2. Men vi borde kanske flytta det till kristinehamn någon dag?

Mtb Kristinehamn ! ! !
Tycker jag låter bra!
Eller också bestämmer vi en annan dag som vi kör i Krh så att det finns möjlighet att köra fler dagar per vecka....

Vi i Kristinehamn Multisport håller på att dra ihop någon fast dag... Bara att ni andra hänger med! Vi har även planer att förrutom mtb-leden på Björkvallen att gå med i Cykelförbundet. Alltså kan alla ni som inte har klubbtillhörighet gå med oss och få tillgång till allt som det innebär med försäkring, gruppresor, licensavgifter osv... Inget klart ännu, var tar upp det på årsmötet i januari.

Kör så att det ryker!

Mtb Kristinehamn ! ! !
mellgren skrev:
-------------------------------------------------------
> Tävling gbg/delsjön och skatås mtb led....
> GÖTT!!!!

Jörgen ser koncentrerad ut ;)

Mtb Kristinehamn ! ! !
Söndagscykling i Kristinehamn nu den 28/10 på fömiddagen för den som är sugen.

Hör av er, men jag funderar på att köra ett par slingor på A9 området samt "Kristinehamnn runt". Kommer att ge mig ut på förmiddagen.

Happy som fan!

Bilagor

• 58.jpg
    58.jpg
    53 KB · Besök: 19
Mtb Kristinehamn ! ! !
Nästa körning på lördag...?
Skrivet av mellgren idag 15:53 (Dölj användarens inlägg)

Jag tänkte köra mtb på lördag FM i Kristinehamn med start kl.09.00. Samling KPS parkering

Alla är välkomna att följa med. Blir en långtur på 2 h.

Happy riding...

070-602 08 19, mathias@adventurerace.se

Mtb Kristinehamn ! ! !
då kanske man skulle ta sin hoj och besöka kristinehamn för lite omväxlings skull. Vi får se i karlstadtråden om vi kan hitta lämplig transport så hör vi av oss, på "er tråd"..

Mtb Kristinehamn ! ! !
Hallå Gunnar!
Det är bara att du slår en signal när du är i trakten. Kul att uppdatera läget och att köra ihop. Förra turen var super!

Ha en grymt bra helg!

//mellgren, 070-602 08 19

Mtb Kristinehamn ! ! !
andematt skrev:
-------------------------------------------------------
> Tja, jag är för sjuk för att vara med nu men
> blev lite nyfiken.. Du skriver högst upp "nya
> mtb-leden", var ligger den? Karta?

Tja!
Den ligger på Björkvallen och är under konstruktion.... Idéen har funnits i klubben ett tag men nu börjar det att ta form. Planerar invigning nu i vår!

Jag kan maila över en karta på den tänkta sträckningen. Kräver dock lite arbete innan den är fullt duglig. tror att det kommer att bli en bra led dock. Lite kort och en kompromiss mellan en tekniskt led och en lätt led... kryptiskt? JA! Men du fattar vad jag menar när du testkör den...

Tillbaka
Topp