mtb tjejer?

• Trådstartare Trådstartare Tom
  • Start datum Start datum
mtb tjejer?
Minna Skrev:
-------------------------------------------------------
> Huvudet pa min spik. Jag tror att det viktigaste
> ar att hitta en partner som visar atminstone
> *forstaelse* for att man har ett annat intresse om
> den personen inte sjalv cyklar. Jag ar nog radd
> att traffa nagon nu, for samtidigt som jag langtar
> efter tvasamhet ... sa kanner jag att min
> cykla-marathon-satsning ar nagot jag maste gora,
> och jag vill inte kompromissa om det just nu. Jag
> ater, sover, dricker och lever runt mina langa
> cykelturer. Svart att passa in nagon annan i det.

Den dagen rätt man kommer framför dig behöver du inte välja mellan dina båda passioner.
Han kommer att dela ditt intresse för cykling med dig, på eller brevid banan. Valet är aldrig svårt när det känns rätt att göra båda delar, dvs cykla cykel och älska en man. Lycka till!

mtb tjejer?
*asg*

Kan tänka mig att du sparkar igång hormonerna på somliga här på forumet nu *ler*

Men du får väl helt enkelt ta första steget på de där cykelträffarna, som Lonewolf säger. I grabbgäng blir det mycket snack om en tjej är med, lita på att din singelskap snart blir allmänkunskap ;)

mtb tjejer?
the_TnT Skrev:
> *asg*
>
> Kan tänka mig att du sparkar igång hormonerna på
> somliga här på forumet nu *ler*

*skratt*

Jag ar hemskt ledsen! :))

Men tankte att ni om nagra skulle kunna ge mig tips. Andra i min omgivning sager at mig att ge upp cykligen. Till och med de jag cyklar med tycker att jag overdriver. Kan kannas deprimerande ibland ....

mtb tjejer?
De är bara avis att du har ett brinnande intresse, en superkondition och världens bästa humör!
Skit i vad folk tycker, det är du vuxen nog att göra.

mtb tjejer?
Minna Skrev:
> Bruse,
>
> Du har sa ratt sa.

Jag har alltid rätt! Utom när jag ibland har fel.

mtb tjejer?
> Till och med de jag cyklar med
> tycker att jag overdriver.

Tja, det finns mer i livet än cykling. Men du har juh ditt hus och din hund (eller hundar?) och det räcker väl? Borsett att du vill ha en livskamrat också, livstecken.

Det finns de som helt går upp i en enda sak, de kan man oroa sig för en smula. Men jag resonerar att det i vart fall är bättre att äta & andas cykling än pyssla med t.ex. narkotikum.

mtb tjejer?
anki Skrev:
> Är du också sån lleberg? Har en sån "stolle" på
> jobbet också.
>
> /anki
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Hinder är det du ser när du tar bort blicken från
> målet...

Sån vadå?
Ja, jag ligger på sweclockers forum.
Nej, jag har inga hopp om att hitta mitt sällskap på internet, dels så har jag flickvän, dels så är jag inte så sugen på det. :)

mtb tjejer?
Jag har alltid varit en person som nar jag tar mig an nagot sa gor jag det till 120%, och jag antar att det skrammer en del, som om jag branner ut mig sjalv ..

Vad galler att hitta sin date pa Internet, sa ar jag kanske naiv, men jag tycker det i alla fall teoretiskt sett ar en suveran ide. Det svara ar att folk inte ar fullstandigt arliga, fa kanner sig sjalva tillrackligt bra for att kunna beskriva sig sjalva for nagon annan, och sa har vi ju alltid den dar beromda human factor, dar vi tolkar varandra och oss sjalva pa olika satt. Men forutom det ... *smile* ... i dagens snabba informationssamhalle, dar vi jobbar mer an nagonsin ... krogen har blivit lite forlegad (det du, Tom!) ... via annonser pa natet kan du snabbt bladdra igenom angivna intressen etc.

Tyvarr, trots min optimism, sa har jag inte haft en vettig blind date pa ar. Kul har det varit, men ingenting som har gatt utover forsta dejten. Den senaste ville gifta sig och skaffa barn med en gang .. hej, hopp .. det var litet for snabbt for mig sa jag drog oronen at mig illa snabbt ... och helt plotsligt var jag en "cold bitch". *suckar*

Jaja, det ar inte latt alla ganger .. :)

mtb tjejer?
Att "ragga" på nätet är inte effektivt. Man får ligga i och ägna sig många timmar åt mailflört osv. Utdelningen är inte proportionell av den satsade tiden. Jag anser det bara är bortkastad med tid, ork och förhoppningar.

mtb tjejer?
bruse Skrev:
> Att "ragga" på nätet är inte effektivt. Man får
> ligga i och ägna sig många timmar åt mailflört
> osv. Utdelningen är inte proportionell av den
> satsade tiden. Jag anser det bara är bortkastad
> med tid, ork och förhoppningar.
>
> --------------------------------------------------
> -----
> Mensch und Fahrrad in perfekter Harmonie!

Hehe bruse.....träffade min sambo på nätet,och nu har vi två små töser!=)

/Fredde

mtb tjejer?
Minna!
Ja verkar som man inte hänger med!*S*Men att få tag i en träningsintresserad är nog inte lätt iaf..Var finns ni??*S*

mtb tjejer?
Även jag träffade min kära sambo via Internet. Det viktiga tror jag är att träffas IRL och ta en fika eller så istället för att hålla på med en massa meningslöst flörtande eller än värre cybersex. Det blir lätt väldigt konstigt att träffas på riktigt annars.

mtb tjejer?
Är det inte nog hintat nu? Starta en Happy-avdelning som heter: Singel-trackers!
Sorry,straffspark, öppet mål och ingen målvakt. Jag var tvungen!
dp

mtb tjejer?
dp Skrev:
> Är det inte nog hintat nu? Starta en
> Happy-avdelning som heter: Singel-trackers!

LOL, shysst dubbelmening!

mtb tjejer?
Jag tror oxa att det ar bra att traffas fort som attan om man far kontakt via Internet. Det ar svart att inte bygga upp en fantasibild annars. Och personlighet, hur man sitter/star/ler/skrattar ar ju en avgorande grej for hur man eventuellt kommer att kanna for den personen. Jag marker ofta att killar jag traffar via natet far intrycket att jag ar en superatlet och sa blir de besvikna nar de traffar mig och jag ar relativt kort och inte alls spinkig, och klumpig som fa nar jag inte har fotterna fast i ett par cykelpedaler, och glomsk! :)

Behova flirta mycket pa natet? Nae, Bruse .. da har du traffat fel tjejer! ;)

F-n, insag precis att jag har skrivit utan å, ä, ö ... trots att jag har dem pa tangentbordet på jobbet. Usch, ett tecken pa att jag håller på att bli anpassad belgare? ;)

/Minna

mtb tjejer?
dp Skrev:
> Är det inte nog hintat nu? Starta en
> Happy-avdelning som heter: Singel-trackers!
> Sorry,straffspark, öppet mål och ingen målvakt.
> Jag var tvungen!
> dp
>
>

Hm. Samtidigt som det later kul ..... tank om alla singlar borjar dejta varandra ... hej, hopp .. alla har snart dejtat varandra. Hållnäs, nej tack! (ursäkta hållnäsare)

mtb tjejer?
Hörrni, var på nätet hittade ni era respektive? Bara undrar av ngn anledning, har varit inne på en sajt som kallas spray-date och där var det ju skapligt hmm..ytligt ;). Måste finnas andra mer seriösa ställen väl? Jag har dock inte orkat leta reda på sådana, det tar för mycket tid av cykling, träning mm ;).

mtb tjejer?
Min dotter httade en kille på nätet, de skrev till varandra varje dag i ett halvår och blev ihop utan att ha träffats. Hon åkte ner till Vänersborg för att träffa honom över en helg. Det var ett halvår sedan. De har lägenhet tillsammans nu. Helt otroligt.

mtb tjejer?
Till Saltgurkan; Kan rekomendera motesplatsen.se träffade mitt ex där. Ett bra ställe
trots att han är mitt ex..... Själv är jag just nu en "föredetta" mtb-cyklist (jobbar på
att bli en igen..). Väntar på en diskbråcksoperation så jag får stå och titta på!
Är dock nybliven hundägare (det är jag ni alla är så upprörda över.... : ) ) så
jag har gott om tillfälle till att "spana" ute i skogarna!
Håller på att dressera min hund till att skälla och spring vilt omkring när det kommer
en cyklist i skogen... : ) Vi började vår karriär under mörksuggejakten....

Så ser ni en tokig labrador på Järvafältet så är det vi!

Ha det gott!

/Mia

mtb tjejer?
Mia Skrev:
> Till Saltgurkan; Kan rekomendera motesplatsen.se
> träffade mitt ex där. Ett bra ställe
> trots att han är mitt ex..... Själv är jag just nu
> en "föredetta" mtb-cyklist (jobbar på
> att bli en igen..). Väntar på en
> diskbråcksoperation så jag får stå och titta på!
> Är dock nybliven hundägare (det är jag ni alla är
> så upprörda över.... : ) ) så
> jag har gott om tillfälle till att "spana" ute i
> skogarna!
> Håller på att dressera min hund till att skälla
> och spring vilt omkring när det kommer
> en cyklist i skogen... : ) Vi började vår karriär
> under mörksuggejakten....
>
> Så ser ni en tokig labrador på Järvafältet så är
> det vi!

Eh... vilket byte! Man + mtb mot en labrador?

Tillbaka
Topp