MTB Varberg?

Purchaser

Aktiv medlem
MTB Varberg?
Då jag numera är delvis boende i Varberg pga jobb så har jag så klart börjat titta lite på MTB cyklingen i området och har lite funderingar som om det finns någon med kännedom gärna får pitcha in lite kring.

- Förslag på rundor utöver slingan i breared? Får gärna vara lite mindre tekniskt än där ?

- Sett flera olika cykelhandlare i stan men vem bör man anlita för service osv? Cyklar Orbea HT ifall det har betydelse men ingen i stan säljer väl det så kvittar kanske.

- något annat man bör ha i åtanke när man cyklar här? vill gärna bli bättre på teknisk trail så om någon vet någon man kan anlita som tränare något pass eller så vore ju kanon. Är väldigt mycket nybörjare!

Som sagt lite input skulle uppskattas.

MTB Varberg?
när det gäller service på dämpare och liknande åtgärder i den trakten kan jag varmt rekommendera orbeahandlaren janne landberg på sundstorp cykel frillesås.

personligt och kunnigt.

MTB Varberg?
Jag skulle nog kunna visa dig runt lite olika stigar. Bor i Varberg och varit med och byggt/gjort en del av stigarna runt om här. Så får vi se vad du behöver/vill lära dig på cykeln så kanske jag kan hjälpa med det. / Adam

MTB Varberg?
Velosolution har väl byggt en pumptrack i Varberg, det är bra träning!
Jaha vet du möjligen vart denna ligger?
Jag skulle nog kunna visa dig runt lite olika stigar. Bor i Varberg och varit med och byggt/gjort en del av stigarna runt om här. Så får vi se vad du behöver/vill lära dig på cykeln så kanske jag kan hjälpa med det. / Adam
Det hade ju varit riktigt schysst! ?

Tillbaka
Topp