Musikhjälpen 2025

Luktapåblommorna

Aktiv medlem
Musikhjälpen 2025
Kan någon starta en bössa så jag kan lägga mitt bidrag där?

Alla som skriver i tråden behöver lägga en obligatorisk 50-lapp, eller valfritt belopp, i Happyridebössan startad av Mange.

QR-kod.webp

Senast ändrad:
Musikhjälpen 2025
För att jag är ointresserad av att starta en men vill skänka pengar till en god sak och om jag kan göra det genom en cykelbössa så tycker jag det är bra. Ok om happyride är ointresserade av att ha en bössa, vilka andra cykelrelaterade bössor finns det? Någon som vet?

Musikhjälpen 2025
Här är en lärare som ska sätta sig på trainer och cykla i 10 timmar. Berömvärt initiativ.

Musikhjälpen 2025
Musikhjälpen 2025
Om nu någon misstar sig och tror att jag ligger bakom bössan så ska ni veta att det är Mange. som startat den. Tänker om det är så att folk avstår att skänka pga av innerligt hat mot mig. Jag har inget med bössan att göra, bara tråden. Eller kan någon förklara varför vi bara kommit upp i 447:-?

Musikhjälpen 2025
Ja det är mycket märkligt. Andra insamlingar på Happy brukar ju kunna generera flera tusen på bara några timmar. Men här var det trögt.
Man kanske har biståndsfatigue :) Det uppmanas ju överallt och hela tiden att pengar ska skänkas, då räknar jag inte in det vi skänker via skattesedeln heller.
Att skänka pengar för en framliden happyit känns mer i hjärtat än att "tävla" om att nå upp i nivå i jippot musikhjälpen :)

Jo jag brukar skänka en slant, mest symboliskt.

Musikhjälpen 2025
Temabild-2048x1152-We-support-1-original-1597687-2000x1125.jpg

Vår fina medlem Mange har startat ett initiativ för att samla in pengar till årets upplaga av Musikhjälpen.Happyrides bössa är nu öppen, och du kan donera valfri summa från 50 kronor och uppåt. Pengarna från årets insamling går till arbetet för att alla barn ska ha rätt att gå i skolan.

Läs hela artikeln:

Tillbaka
Topp