Mutter Fulcrum quattro body efterlysning!

JesperMTB

Medlem

Bilagor

• IMG_0605.webp
    IMG_0605.webp
    727.3 KB · Besök: 18
Jag förstår inte tråden, är det reservdelen som du länkade som du vill ha så är det väl bara att bita i det sura och beställa den?

Jag förstår inte tråden, är det reservdelen som du länkade som du vill ha så är det väl bara att bita i det sura och beställa den?

"Verkar var omöjlig att få tag på."

Jag har också inte hittat delen hos en webbutik. Då måste man hitta en butik som säljer Fulcrun/Campagnolo som kan beställa delen, om den finns att köpa separat. Eller använda en annan mutter med samma gänga som skrevs här ovan.

Det finns liknande mutter till andra Fulcrum hjul. Skulle kanske passa om gängorna är samma.

"Verkar var omöjlig att få tag på."

Jag har också inte hittat delen hos en webbutik. Då måste man hitta en butik som säljer Fulcrun/Campagnolo som kan beställa delen, om den finns att köpa separat. Eller använda en annan mutter med samma gänga som skrevs här ovan.

Det finns liknande mutter till andra Fulcrum hjul. Skulle kanske passa om gängorna är samma.

Ah okej så det är inte exakt den han letade efter som han länkade, då hänger jag med.

Knepigt.. Fingänga är inte direkt nån standard så vad är gängstigningen?
(Mät med skjutnåttet om du inte har en gängtolk)

Senast ändrad:
Har ett komplett hjul som du kan få gratis. Hämta i Västerås eller betala fraktkostnaden till dig. PM:a vid intresse.

Tillbaka
Topp