Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Jämtland är myggfritt i år.
jofahjalm sa:Jämtland är myggfritt i år.
D i U sa:jofahjalm sa:Jämtland är myggfritt i år.
På riktigt? :O
Minns 2002-2003, varmt som i medelhavet å då va de mindre mygg där än i Göteborg.
Vemdalen inga mygg men en del knott. Inte alls så illa som det kan vara men tillräckligt för att vara irriterandeTS975 sa:Som stadsbo tycker jag det var irriterande mycket mygg i Vålådalen igår. Har nu inhandlat myggmedel.
Vet inget om Göteborg, men hela sommaren var det i alla fall färre mygg än i Västervik och andra delar av Småland. Var de var störst minns jag dock ej...jofahjalm sa:D i U sa:jofahjalm sa:Jämtland är myggfritt i år.
Minns 2002-2003, varmt som i medelhavet å då va de mindre mygg där än i Göteborg.
Nej, inte på riktigt.
Göteborg är som regel i princip fritt från mygg utom lokala svärmar översvämningsmygg. Människor som påstår att det är myggigt på kvällarna i Göteborg behöver vidga sin referensram "något".Lejon sa:Vet inget om Göteborg, men hela sommaren var det i alla fall färre mygg än i Västervik och andra delar av Småland. Var de var störst minns jag dock ej...jofahjalm sa:D i U sa:jofahjalm sa:Jämtland är myggfritt i år.
Nej, inte på riktigt.
Rattnalle sa:Göteborg är som regel i princip fritt från mygg utom lokala svärmar översvämningsmygg. Människor som påstår att det är myggigt på kvällarna i Göteborg behöver vidga sin referensram "något".Lejon sa:Vet inget om Göteborg, men hela sommaren var det i alla fall färre mygg än i Västervik och andra delar av Småland. Var de var störst minns jag dock ej...jofahjalm sa:D i U sa:jofahjalm sa:Jämtland är myggfritt i år.
Nej, inte på riktigt.
Tur man bor (typ) i Delsjöområdet då. Där är det inga mygg.D i U sa:Rattnalle sa:Göteborg är som regel i princip fritt från mygg utom lokala svärmar översvämningsmygg. Människor som påstår att det är myggigt på kvällarna i Göteborg behöver vidga sin referensram "något".Lejon sa:Vet inget om Göteborg, men hela sommaren var det i alla fall färre mygg än i Västervik och andra delar av Småland. Var de var störst minns jag dock ej...jofahjalm sa:D i U sa:jofahjalm sa:Jämtland är myggfritt i år.
Nej, inte på riktigt.
Förutom Änggården, där finns de gott om mygg å skit.
Rattnalle sa:Tur man bor (typ) i Delsjöområdet då. Där är det inga mygg.[/quoteD i U sa:Rattnalle sa:Göteborg är som regel i princip fritt från mygg utom lokala svärmar översvämningsmygg. Människor som påstår att det är myggigt på kvällarna i Göteborg behöver vidga sin referensram "något".Lejon sa:Vet inget om Göteborg, men hela sommaren var det i alla fall färre mygg än i Västervik och andra delar av Småland. Var de var störst minns jag dock ej...jofahjalm sa:D i U sa:jofahjalm sa:Jämtland är myggfritt i år.
Nej, inte på riktigt.
Förutom Änggården, där finns de gott om mygg å skit.
Skäms för å säga de men aldrig vart där å cyklat, kör Änggården och slätta damm.