Raggamuffin
Aktiv medlem
Nu är den förbannade värmen här igen
Beror klart hur pass man tar in med, har överhettat på xco-tävlingar på ett sätt som inte händer på vägen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Exakt så. Det känns obekvämt när man går ut i värmen, tar fram cykeln, pumpar och fixar....men så fort man är i sadeln och rullar igång så är känslan bekväm istället. Kroppen är fantastisk.bara man vid landsvägscykling inte gör misstaget att stanna till, funkar kroppens kylsystem i mitt fall på ett angenämt sätt fortfarande vid 35 graders torr värme.
lite fascinerande hur väl det fungerar.
Håller med, bortsett från att jag inte tycker om öl. Och i 35 graders värme skulle jag inte drömma om att cykla.Exakt så. Det känns obekvämt när man går ut i värmen, tar fram cykeln, pumpar och fixar....men så fort man är i sadeln och rullar igång så är känslan bekväm istället. Kroppen är fantastisk.
Och om man sedan vet att det finns ett avslut på servering med en kall lager, så brukar jag tvinga mig själv att inte dricka något de sista kilometrarna. Den ölen.....
Du ska inte drömma, du ska testa i verkliga livet. Det är enklare att ha en rimlig uppfattning då. Och det ena ger det andra, så om du följer mitt recept och testar en kall lager när du är uttorkat och torr i munnen efter cykling i 35 graders värme, så justeras kanske även din smak för öl också..... :)Håller med, bortsett från att jag inte tycker om öl. Och i 35 graders värme skulle jag inte drömma om att cykla.