Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte hunnit testa det tillräckligt för att ha en åsikt än, men hitills gillar jag det iaf.Hur är styret? Funderar på om jag borde investera i ett sådant eller ett surly sunrise ?
Ja, dropper är ju hela skillnaden måste jag säga.
Jag ska bara hitta ett styre till min, tänker lägre rise men fortfarande lite sweep men det är fan inte lätt...
Hur känns stridslands?Visa bilaga 716615
Aa, är med på hur du menar. Är ju en avvägning, med för mycket rise blir det ju lätt en traktor-vibb men man vill samtidigt inte hamna för lågt och aggressivt.Inte hunnit testa det tillräckligt för att ha en åsikt än, men hitills gillar jag det iaf.
Sunrise är väl en riktig tungviktare, vilket iofs stridsland styret också är. Men ????
Hittils känns det bekvämt. Men jag har för mycket spacers under, så styret blir lite för högt just nu. Får en sån känsla att sitta "i" cykeln istället för "på" den. Speciellt när jag står upp. Om du förstår hur jag menar?
Kan nog bero att jag cyklat en del 26" på sistone med
Fasen, pendlar typ 4km enkel väg.. Vill kunna pendla vintertid i norrland, en helstel 29” med kolgaffel måste ju vara sweetspot? Eller vad tror ni?
Då kan jag köra schwalbe Ice spiker 2,25 vintertid?