Någon att cykla XC med i Luleå?

Levin

Medlem
Jag söker efer någon att åka XC med i Luleå. Jag har bott här i tre år snart men inte träffat någon som cyklar XC, har bara sett spår i skogen så jag vet att ni finns där. Jag har som abition att träna seriöst kommande sommar och vill ha någon att åka, mecka och dricka öl med. Vill ni veta mer så får ni skicka ett mejl (levin_us101@hotmail.com).

hmm nja va ska man säga som inte konäs redan sagt då=)
Ja öl dricker jag ju gärna nån gång =)
bor ju inte i Lule men ibland lämnar jag Boden å vandrar på Luleås gator som en vanlig man(nåja)

Visst finns det folk som kör här i lule!!
Som konäs sa så är vi ett gäng som brukar köra ett par ggr i veckan vid ok före (för tillfället har vi vinteruppehåll ;-) ) Det är alltid välkommet med mer folk!!
Jag planerar själv att försöka köra en hel del fram i vår och vet ett par som gör mer eller mindre seriösa satsningar mot kommande säsong...
Vi har en mailinglista där det skrivs när vi sätter igång igen och enklaste sättet att komma med på den är väl att kontakta bergscykelssektionen i stil(studentidrotten)
Annars så får du vädigt gärna höra av dig, jag kommer mer än gärna hänga på så fort snön ger med sig!!

Tillbaka
Topp