Någon som beställt cykel kläder härifrån?

• Trådstartare Trådstartare kay
  • Start datum Start datum
Verkar det seriöst med slarvigt googleöversättningar?
Bättre hitta originalsidan kan man (jag) tycka.

Okej! Då hoppar jag den sidan. Vet någon kanske vart men kan köpa lite billigare märkescykelkläder istället? Och som är en säker webbshop :-)

kay sa:
Okej! Då hoppar jag den sidan. Vet någon kanske vart men kan köpa lite billigare märkescykelkläder istället? Och som är en säker webbshop :-)
Menar du kopior som i orginallänken?
Annars sök efter plagget du är ute efter mha Google Shopping UK/DE.

emilh sa:

Webbshoppen som länkades till i första posten säljer inte kopior.
De säljer ingenting, det är en scam-sida.

Annars, när det gäller cykelprylar online så brukar jag handla hos Wiggle och bike24.

//j

HåkanB sa:
Det är väl två veckor sedan frågan var uppe på happy senast.

Typ, men det verkar ju som en del helt saknar självbevarelsedrift när det gäller att handla saker till billigast möjliga pris.

Frågan är.... Är det en cykel eller kläder som skall beställas? Eller kanske både cykel och kläder. Frågan är om det ö.h.t. är cykelkläder.

Beställde själv från Sportpursuit.com, billigt var det men jag får vänta då de avslutar driven innan de beställer till samtliga beställare samtidigt, men mycket snyggt de...

jesperC sa:
emilh sa:

Webbshoppen som länkades till i första posten säljer inte kopior.
De säljer ingenting, det är en scam-sida.

Annars, när det gäller cykelprylar online så brukar jag handla hos Wiggle och bike24.

//j

Pallade ärligt talat inte ens gå in på siten med det namnet, bedrägeri som bedrägeri :)

Provade att beställa kläder därifrån dagen innan nyårsafton. Igår kom de på posten. Hyfsad kvalité tror jag och bra passform:-)

Så kan det vara? Hur som helst så kom de fram. De skrev också att de var små i storlekarna så jag gick upp en strl.

Ser ut att vara en typisk dropshipping site med leveranser direkt från tillverkare i Kina. Att göra affär med företag som inte skriver ut vem som egentligen säljer produkterna borde avskräcka de flesta. Dålig google translate på all text. Bedrövligt. det borde göra att resten av befolkningen funderar på att inte handla där i från.
Jag säger inget om att köpa Kinaprodukter av sämre kvalitet, så länge det är no brand- produkter eller fabrikens egna märken, alltså inte replika eller kopia. Men att tro man gör ett klipp med att "bara" betala 850 kr i tro att varan kostar 2200 kr. Nja, något klipp det gör man då inte.

Stefan L sa:
Ser ut att vara en typisk dropshipping site med leveranser direkt från tillverkare i Kina. Att göra affär med företag som inte skriver ut vem som egentligen säljer produkterna borde avskräcka de flesta. Dålig google translate på all text. Bedrövligt. det borde göra att resten av befolkningen funderar på att inte handla där i från.
Jag säger inget om att köpa Kinaprodukter av sämre kvalitet, så länge det är no brand- produkter eller fabrikens egna märken, alltså inte replika eller kopia. Men att tro man gör ett klipp med att "bara" betala 850 kr i tro att varan kostar 2200 kr. Nja, något klipp det gör man då inte.

Vadå? Har dom inget nattskifte på raphas fabrik?

Senast ändrad:
Någonting unket vilar över att köpa billiga sweatshopkopior i tron att man ska kunna se ut att ha råd att köpa riktiga Raphaprylar, men man kan gladeligen lägga minst 10,000 på cykeln.

Köp Biltemaprylar, eller kolla runt på etablerade sidor och hitta bra deals istället.

Eller är jag mossig och insnöad?

NLC sa:
GoranS sa:

Vilken del var "carbon" och vilken del var "steel"?? Och varför heter den China när lackjobbet ska se ut som U$?

Nää, alltså Carbon Steel.. Karbånstål.. Eller kolstål på svenska :p

Många spännande features på den..

High grade kang one piece 24/34/42t 170 transparent cover beautiful safe preventive sediment
Highway high-grade aluminium frames non slip pedal high wear resistant wider foot area ride easily

14 kg var ju inte så farligt.

Tillbaka
Topp