Någon som har en banjo?

krip

Aktiv medlem
Någon som har en banjo?
Hej!

Som alltid när man köper nya cykelprylar så är det något som jävlas! Köpte nya bromsar och upptäckte att det var ett banjofäste på bromsen. Hade inte varit något problem om det inte hade varit för att jag måste byta bromsslang till en på 235cm. Kollade runt och inte nog med att det var väldigt svårt att hitta så var dom ju helt sjukt dyra! En liten jävla alu grej kostar lika mycket som halva bromsen! Hur tänker dom där :/

Är det något som har en passande banjo-koppling till en Shimano SLX M675 broms till försäljning? Eller är det någon som vet var jag hittar en billigt? Har hittat någon på CRC men den låg på över 300kr.

Någon som har en banjo?
Hör efter med en hydraulikfirma. Cykelhydraulik är förvisso i lilliputformat men man vet aldrig vad dom kan gräva fram i nedersta lådan.

Någon som har en banjo?
Kneecap sa:

Ja, 'duelling banjos' är förvisso en härlig filmscen med svängig countrymusik. Själv gitarrist sen många år slår mig scenen även som ett ovanligt flagrant fusk med sanning och trovärdighet. Att någon skulle snubbla över en gravt utvecklingsstörd mitt ute i bushen och kunna riva av en duett med denne i det blixtsnabba andra partiet av låten, med perfekt synk och samspel, är så osannlikt att det blir löjligt. Det är betydligt enklare att pricka in 13 rätt på en enkelrad stryktips, än det är att få till den duetten med de i filmen givna förutsättningarna.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp