Någon som har erfarenhet av bergfreunde.de/se

Jormvngandr

Aktiv medlem
Letar lite delar och kläder för äventyr med fetingen och sprang på denna sidan. De finns inte med i denna listan:

Priserna är vare sig billigast eller dyrast, men de har en del av prylarna jag är intresserad av.
Det är dock två saker som får mig att dra öronen åt mig litegrann och det är att går man in på den tyska sidan så hänvisar de till en .se adress som kör en google översättning.
Det andra är deras omdömen på Trustpilot, där en del av klagomålen de fått ser riktigt illa ut. (åtminstone i mina ögon)

Så är det någon här inne som har någon erfarenhet av dem?

Länk till hemsidan

Letar lite delar och kläder för äventyr med fetingen och sprang på denna sidan. De finns inte med i denna listan:

Priserna är vare sig billigast eller dyrast, men de har en del av prylarna jag är intresserad av.
Det är dock två saker som får mig att dra öronen åt mig litegrann och det är att går man in på den tyska sidan så hänvisar de till en .se adress som kör en google översättning.
Det andra är deras omdömen på Trustpilot, där en del av klagomålen de fått ser riktigt illa ut. (åtminstone i mina ögon)

Länk till hemsidan
Jag köpte ett par Hoka löparskor därifrån, det var i slutet på -22 hade inga problem så jag kan inte säga något om hur de sköter sig vid problem.

Funkar bra att beställa, allt kommer som det ska. Har aldrig behövt reklamera något så deras kundservice på det hållet vet jag inget om.

handlat där några gånger, ger seriöst intryck.

verkar vara del av ett konglomerat; i det man blir gärna automatiskt länkad till bergfreunde från diverse andra sajter som har jag tolkat det som inte har logistisk uppkoppling mot sverige.

Verkar som att det är jag som är överdrivet nojig med andra ord, då de flesta verkar ha haft en bra upplevelse av att handla hos dem.

Länk till hemsidan
Om man får rätt grejor är det säkert ok men vänta er inte Ett bra resultat om ni skall returnera något för då är det både dyrt och sen får ni följa upp och ligga på för att få tillbaka pengarna. Skandalöst dåligt!

Samma här. Beställde fyra FF-hjämar och returnerade tre av dem. Fick pengarna tillbaka snabbt. Det var dock 2022, kanske annorlunda nu.

Jag handlade där för något år sedan och de framstod lika bra som alla andra. Varorna skickas ju ändå från tillverkarnas lager för det mesta.

Tillbaka
Topp