Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Blandat blankis och lerigt. Jag körde en kort sväng nu på morgonen (inte dubbat) men jag gav upp efter ett tag och vände hemåt.
Med dubb går det nog aldeles utmärkt, men odubbat kändes inte riktigt bekvämt, många partier med svallis där man nästan får kliva av och gå uppe på kanten.
Stewe skrev:
-------------------------------------------------------
> Blandat blankis och lerigt. Jag körde en kort
> sväng nu på morgonen (inte dubbat) men jag gav
> upp efter ett tag och vände hemåt.
> Med dubb går det nog aldeles utmärkt, men
> odubbat kändes inte riktigt bekvämt, många
> partier med svallis där man nästan får kliva av
> och gå uppe på kanten.
>
> Men som sagt, dubbat så funkar det nog.
Funderade på att åka ut i helgen, kanon väder och alt, har en 13km runda från mig som går brevid säbysjön och upp till översjön, brukar bli löjligt lerigt der dock, kanske man ska ut till helgen som kommer..
Nån som varit ute på grusvägarna och i skogen på Järva nydligen?
Jag tänkte ta en sväng på grusvägarna och ev. en sväng i skogen i morgon och behöver få lite info om underlaget.
Är det isigt på grusvägarna, behövs dubb?
Körde idag. Grusvägar och hällpartier kräver nästan dubb eller enastående känsla. Vanliga stigar är en fröjd att köra, fasta och fina även utan dubb - utmaningen är att ta sig dit.
"Körde grusvägarna igår - hårt och isigt. Rekommenderar dubb - själv hade jag Ice Spiker Pro och det var inte alls fel :-)"
"Körde idag. Grusvägar och hällpartier kräver nästan dubb eller enastående känsla. Vanliga stigar är en fröjd att köra, fasta och fina även utan dubb - utmaningen är att ta sig dit."
Tack för tipsen, det åter precis som jag misstänkte, suveräna stigar och isgata på grusvägarna.
Det blev en kort och kall sväng, det hade fjunsnöat lite som hade frusit fast, så dubbdäcken kändes lite som överkurs. Men på vissa ställen var det skönt att ha dom.