Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tekniken, konditionen eller kraften...Tänker det kanske är nåt som inte är som det ska med den ändå.
Jag har slutet på ryggan ungefär på svanskotan. Dvs rätt långt ner den också.är inte storleken i sig som är problement utan att den sticker ner en bra bit mot rumpan.
Visa bilaga 448172
Av är ju aldrig ett problem. På är knepigare.kliv av sadeln framåt och åt sidan innan du stannar. så går ryggan fri.
som cyklister alltid har gjort. kräver inte heller dropper.
görs ju på helt motsvarande sätt, och då har man dessutom gott om tid att se till att man har balans innan man startar. så lättare om du frågar mig. men man kan ju om man i ett ovanligt fall vill sitta på sadeln numera vid önskemål sänka droppern. fanns ju inte tillgänglig cykelns första typ 150 år, då det här löste sig oavsett:)Av är ju aldrig ett problem. På är knepigare.
Många cyklar idag har ju ett brantare sadelrör vilket faktiskt gör att sadeln är mer ivägen. Du kan enkelt simulera detta genom att skjuta fram en sadel maximalt i railsen på en av dina cyklar. Skillnaden i geo gör inte att jag har svårt att komma av och på, men visst märks den.görs ju på helt motsvarande sätt, och då har man dessutom gott om tid att se till att man har balans innan man startar. så lättare om du frågar mig. men man kan ju om man i ett ovanligt fall vill sitta på sadeln numera vid önskemål sänka droppern. fanns ju inte tillgänglig cykelns första typ 150 år, då det här löste sig oavsett:)