När kommer våren?

När kommer våren?
Friskis, det är lätt, bara länka de små bilderna till något med url= kommandot:
[ url = http ://happymtb.org/forum/profile.php/1/1110 ] http://www.rammstein.com/graphics/disco/singles/klein/stripped.jpg [ /img ][ /url ]

Tar man bort de tomma mellanslagen så blir det så här:
[url=http://happymtb.org/forum/profile.php/1/1110][img]http://www.rammstein.com/graphics/disco/singles/klein/stripped.jpg[/url]

/Leo

När kommer våren?
Friskis Skrev:
-------------------------------------------------------
> BRUSE: hur blev det nu, ska du eller inte köpa
> Sl-kort på måndag?
> (Ska vi cykla lite i helgen?)

Gärna! Men klonen kommer... så...

Edit: snart blir han arvlös: han kommer nästa helg istället! Nå, då får jag en supporter till keps cup!

Senast redigerad av en moderator:
När kommer våren?
Våren är här!! Helt underbart väder ute just nu, 0 grader, solsken som värmer och snö som smälter! Wohoo!
(Få se när jag får äta upp det här? :))

När kommer våren?
Jo lite vårkänslor fick man idag här i Uppsla flera plusgrader, takdropp, snödjupet minskar och det vita eländet försvinner vilket gläder mig ;-)

Bosse

När kommer våren?
Man kan förledas tro så, men här är morgondagens väder i Stockholm:
da9b8493df7c4c794143461dd8127def

När kommer våren?
När mina cykeldelar har kommit från bike-component och Extralite är klara med sitt vevparti jag ska ha är våren välkommen. Om den kommer tidigare blir jag sur;)

När kommer våren?
Här i Linköping smälter snön ordentligt, marken torkar upp. Himlen är blå och solen skiner.
+9°C i solen och ungefär 0°C i skuggan. Tropiskt värre! Och så skall det förbli frammåt tisdag. :)

p303za.jpg

Senast ändrad:
När kommer våren?
Jippe! Torrt är är det även här i Lerum.. nåja..på vägarna iaf. Den mesta snön har försvunnit, men tyvärr inte is täcket under. Glas halt!

När kommer våren?
Härligt. Det är nu man blir glad över att de flesta stigarna här i LKP inte trampas upp av
fotgängare när snötäcket ligger. De borde smälta ganska kvickt utan polerad blankis som följd. ;)

(Men i vintras irreterade man sig ordentligt på det!)

När kommer våren?
Här i södra tyskland (München) hoppar man tydligen över våren. På bara några dagar gick det från minusgrader och snö till 20c och nästan barmark. Wahnsinn!-som tyskarna säger.

/Viktor

När kommer våren?
Fan va ni klagar, vi var alltid skitsura när det inte var snowboardträning pga kylan.. -20 är ju ingenting!
I början av april förra året så åkte vi mjukglass i tshirt i +16 och en backe med massor av hopp för anläggningen hade stängt för sässongen, det var en riktig vårdag!

Men det är ju så, det är lätt att glömma hur underbar bar asfalt är under sommaren!

När kommer våren?
På vintern skall det vara vinter och på sommaren skall det vara sommar. Våren är härlig och Hösten är skön. Gillar man inte årstider får man väl flytta till Saharaöknen eller Antarktis.

När kommer våren?
Tror den är nära nu ;-)

+8-10 grader och sol snön smälter allt snabbare och det värmer lite skönt när man sticker upp nosen mot solen ;-)

Bosse

När kommer våren?
Dubbdäcket fram åkte av innan på det förra dygnet.

Traktordäcken(Vertical) får sitta kvar någon vecka till:-)

nattinatti

Jan
(som somnar till köpt musik)

När kommer våren?
Mattias L Skrev:
> På vintern skall det vara vinter och på sommaren
> skall det vara sommar. Våren är härlig och Hösten
> är skön. Gillar man inte årstider får man väl
> flytta till Saharaöknen eller Antarktis.

Kanske inte sahara, men Texas med omnejd var inte helt fel. Jobbade/bodde där -95 och det var sommar året runt. Men man tröttnar kanske på det med......

När kommer våren?
Att cykla till jobbet idag var ren och skär njutning. Inget vinande från dubbdäck. Utsikten från katarinavägen episk, medvinden på skeppsbron ljummen.

Ladies and Gentlemen: Våren är här.

När kommer våren?
Ahh, nu är det vår här, jag har nämligen handtvätat bilen ute i solen och svettats rejält i värmen! Gôtt!

När kommer våren?
Cykelpendlade för första gången på länge till jobbet imorse. Skärmar hade varit att rekommendera men det går klart fortare än att åka bil iaf!

När kommer våren?
för inte så länge sedan körde en mc förbi utanför fönstret (nej inte mcbud utan privatperson) vilket iaf jag tycker känns som ett vårtecken!! =)

När kommer våren?
MC-buden däremot verkar inte ha fattat. Blev omkörd av MC-bud som körde i moddsträngen mellan filerna på Essingeleden när det var riktigt snöväder i februari nån gång. Hu!

När kommer våren?
Var ute och landsvägade i knappa två timmar med Surlyn CrossCheck:en. Det var första riktiga turen med den. Hur kul som helst och spring is absolut in the air!

När kommer våren?
Våren är här för jag hade bara hälften av mina motionärer på mitt medelpass....både tråkigt och roligt!
Ska man ta av dubbisarna till måndagens Happyride????

När kommer våren?
Snart hoppas jag då det sitter ett sprillans nytt Conti Explorer SS och Schwalbe XXLight-slang på framhjulet sedan 30 min...

//Skogling som vill flyga fram på skogsstigar...

När kommer våren?
Skogling Skrev:
> Snart hoppas jag då det sitter ett sprillans nytt
> Conti Explorer SS och Schwalbe XXLight-slang på
> framhjulet sedan 30 min...
>
> //Skogling som vill flyga fram på skogsstigar...

Då får du nog vänta en månad eller två tills det torkat upp innan du kan ha kul med dom däcken :-)

Tillbaka
Topp