Navet skruvar isär sig?
Mina bromsar väsnas (läs skrapar i) med jämna mellanrum och tänkte se om man kunde få tyst på dem idag, och satt då och förökte justera saker lite, noterade då att det var "glapp" i hjulet (läs navet). Skruvade då bort hjulet och kollade, visst skruven till navet satt löst (så jag kunde skruva den med fingraran).
När jag var inne på CT och gnälde om att det sist så justerade de lite saker och nämnde att navet var hade skruvat isär sig, samma sak nån vecka efter det. Nu börjar jag undra är det normalt eller är det något jag gör fel?
Eller skall jag var riktigt sur nästa gång jag springer förbi CT?
(utifall någon från CT läser detta så kan jag meddela att det räcker med en utskällning från butikschefen så skvallra hellst inte för honom :)
// MickeM
När jag var inne på CT och gnälde om att det sist så justerade de lite saker och nämnde att navet var hade skruvat isär sig, samma sak nån vecka efter det. Nu börjar jag undra är det normalt eller är det något jag gör fel?
Eller skall jag var riktigt sur nästa gång jag springer förbi CT?
(utifall någon från CT läser detta så kan jag meddela att det räcker med en utskällning från butikschefen så skvallra hellst inte för honom :)
// MickeM