New World Disorder 6 - Teaser

Tråkigt, riktigt kass faktiskt. Om trailern är så trist måste filmen vara riktigt usel. Att de aldrig kan hålla sig borta från de där j-la röda Utah-bergen eller var det nu är. Helt ointressant.

Efter en sådan mästerlig film som The Collective tycker man att övriga filmskapare borde höjt sin nivå några snäpp också men tydligen inte.

Dessutom låter musiken som en cover/remake på något som varit med i en tidigare hojfilm - kan inte placera vilken dock. Det är kanske avsiktligt men känns bara som en trött upprepning. Det enda som var coolt och fräscht var Kirt Voreis 360-försök i urskogen. Det gillade jag skarpt.

Disorder 5 var ju faktiskt riktigt bra för att vara en disorder. Men sen var också den teasern en av de bästa på länge. Får se hur den här blir. Men tycker det verkar lovande. Åkarnas nivå kan man inte klaga på i alla fall.

Nåja, man kan ju inte riktigt jämföra en Disorder-film med The Collective.
Disorder-filmerna visar mer på hur duktiga åkarna är. Och NWD6 har dom tydligen höjt ännu ett snäpp.

I filemr som de Collective försöker man mer förmedla känslan.
Hade vart kul att se om de kommer en uppföljare till Collective.
Och till Nordic Ride...

Eric W - i skolan skrev:
-------------------------------------------------------
> Hade vart kul att se om de kommer en uppföljare
> till Collective.

collective2 håller på att filmas för tillfället.. =)

Tycker den va kass... Men sen är ju inte det min stil riktigt häller, dock bra musik...

Men är det någon som vet om Ryan Leech's film manifesto finns o köpa nånstans i sverige på postförskott?

Det är ju grymma grejer de gör, men visst var det lite sömningt. Det var liksom inget nytt. Förra omgången började det ju göras 360-drops etc och då var det nåt man aldrig sett tidigare. Nu verkar det mest vara samma-samma fast lite större bara. Ingen riktig ahaupplevelse... 360-försöket i skogen var dock coolt.

/Per

Riktigt besviken på trailern faktiskt! Femman tyckte jag var en rätt bra film, nu så ser sexan helt apkass ut, värdelös musik och massa utah-huckande, som jag tycker är ungefär lika roligt att se som att titta på när målarfärg torkar(okej, lite roligare, men inte mycket).

Usch. Kommer endast se fram emot Gracias chapter och eventuell nortshoreåkning av vanderham och simmons.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp