Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stream sa:Robin Wallner, Sandudden Ekerö, 2001
Sixten Fors sa:Är det inte farligt att cykla sådär nära varandra?
Stream sa:20 years deep. Mattias Olausson, Haga, 1999.
Kneecap sa:Tjena!
Hmm.. -99.. -00 körde jag min första DH-tävling, SDN-cupen i Väsjöbacken. Så tufft att droppa in i halfpipen.
Har minne av takdrop och folköl också. Även en smått ökänd kväll på Lion som snabbt förflyttades till Löwenbreuw.
Det är alltså snart 19 år sedan, fööök me..
happymtb.fr sa:Var han med i teamet eller bara wannabe?
Mattias jobbade på Cannondale. Han körde däremot för Sunn ca 97-00? Vi träffades cirka 1993 och kuskade runt en del i Eksjö CKs gamla Ford Transit. Vi har fortfarande sporadisk kontakt, men han cyklar inte så mycket längre.R sa:happymtb.fr sa:Var han med i teamet eller bara wannabe?
Har för mig att han jobbade som säljare på Sunn. Det var väl en Växjö-firma som importerade dem? Han var väl ganska snabb, hade ju tävlat i MX och så. (detta besvarar ju i och för sig inte din fråga, men hallå, det är ju happymtb, detta)
Glömde: coola bilder!
D i U sa:2006, de mesta handlade om att droppa, här i Torsviken Göteborg.
xyz-saft sa:D i U sa:2006, de mesta handlade om att droppa, här i Torsviken Göteborg.
Snyggt dropp! Bonusnostalgipoäng för kort på inramat kort. :)[/quote
Tack!:).
tmalm sa:Ber att få rekommendera " the moment" på redbull tv.
Brant, huck, skinnies, 540styren och 17mm fälgar.
/T
EST sa:Jaha ja inget som mäter sig men å andra sidan utspelade sig detta 10 år tidigare ca -94 & mestadels på helstela cyklar. Minns när dualslalomen började i Stockholm men jag hade inte råd att köpa gaffel...
Vi hoppade mest runt på lastkajer & lekplatser mitt högsta dropp i stillastånde till platt var ca 1,8 meter men helstel cx cykel. Det var GT Zazkar le som gällde då. Så lite bilder som jag redan postat i min Gt tråd men men . Här är jag & polareg Göran för 21 år sen när vi var unga å inte så feta , han är visst fortfarande lite undernärd men ändå.
Å det mesta gick av på den tiden med ramar styren styrstolpar sadelstolpar trampor vevlager & ja ramar med & de svetsades ihop då med för en jävla gt ram gick lös på 7 papp på den tiden.
lek i grusgropen
Göran
Jag
Kolla de fina hemgjorda benskydden läder & liggunderlägg varma NÄÄÄÄ
Hoppar lite bakhjul :)
Jag gör Kines ner för en mur
Göran kör ett sidohopp
Göran hoppar runt på lite bord på den tiden kom man upp direkt på bordet knappast nu...
XT pedaler med clipps de var riktigt sköna när man slant minns att man såg smalbenet ca 7 cm efter att jag gjorde sådär å slant.
Här lekte vi på en lekplats som tillhörde nåt frireligöst ställe ( när det var stängt ) de löste det med att sätta upp ett staket däruppe, svinen.
Mitt vapen på den tiden som jag fortfarande kör med ibland :)
Så inte som H. men alltid nåt :)
Länk till min GT tråd
http://happymtb.org/forum/read.php/1/2585648/2789463#msg-2789463
H. sa:jofahjalm skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag är hemma från jobbet med man cold och
> kräver att sagan fortsätter" Jag hoppas
> verkligen inte happyredaktionen har dödat något
> vackert genom sin skamlösa kommersialiseringen av
> konsten. Ett gammalt indianordspråk är att det
> är lättare att få en kamel genom ett nålsöga,
> än en artikel av värde genom happys redaktion.
Haha, jag lovar att de inte dödat kreativiteten. Det här kommer bli utmärkt och jag garanterar att du kommer bli nöjd över resultatet. Däremot så kommer det dröja lite innan artiklarna postas, dels för att de först måste skrivas och sen för att det är tänkt att de ska postas vid ett passande tillfälle.
Men det behöver ju inte betyda att tråden ska dö! Måste ju finnas massa folk med roliga bilder i arkiven! Och även jag har nog en hel del att bjuda på som inte kommer med i artiklarna men som är kul att lägga upp ändå.
H. sa:Jag ska försöka. Tänk att det redan gått fyra år sedan jag skrev det där inlägget! :)
H. sa:Kalle ville hoppa störst. Nästan dumdristigt stort. Från medborgartorget ner mot fatbursparken finns en enorm dubbeltrappa med flera meter lång mellanplan. Detta tyckte Kalle var värt ett försök. Full fart. Full krasch. Och ett antal tänder färre i munnen. Och efter det gick han under namnet Kalle TandLös, alltså Kalle TL.