Notis: Happytävla i Cykelvasan 2014

Spännande....kommer det bli ngt av denna tävling? Känns ju som dom borde ge alla ett litet pris nu när det har tagit sådan här lång tid. Tråkigt när det blir så här, att de som är med i tävlingen måste påminna de som håller i tävlingen...tråkigt..."Gör om...gör rätt"

Senast ändrad:
Nu närmar det sig en lösning. Jag har inte hunnit med att sköta mitt redaktörande vid sidan om allt annat (småbarn ffa), så nu har jag sagt upp mig.

jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Man får vänta ut dem antar jag, förr eller
> senare ger de sig eller växer upp!

Är du arbetsbefriad under uppsägningstiden? ;-)

Mina Damer och Herrar!

Då har vi äntligen ett resultat. Men låt mig först uppriktigt be om ursäkt för att det tagit så lång tid. Vi schabblade tyvärr bort detta. Än en gång, till er som enträget väntat, förlåt.

Totalt angav 65 personer HappyMTB som "klubb" i förra årets Cykelvasa.

De tre snabbaste Happyiterna var:

1. Hjalmar Hurtig, 03:13:59, total placering: 129
2. David Almberger, 03:14:24, total placering: 143
3. Thomas, Berggren, 03:18:26, total placering: 291

Ni vinner en uppsättning T-shirts från nuvarande kollektionen. Men ni kommer också att vara absolut först ut så snart vi får give-away prylarna för nya designen.

Ni som vunnit, maila aron@happymtb.org så löser vi överlämning av vinsterna. Ange då även din storlek.

Neeej! Om jag inte fått för mig att maila in klubbyte så hade jag vunnit med mina 03:13:00. :P

Hur som, grattis de som kämpade och vann!

Eveningstar skrev:
> Neeej! Om jag inte fått för mig att maila in
> klubbyte så hade jag vunnit med mina 03:13:00.
> :P
>

Räcker det inte med att du förnedrade oss som du delade stuga med?

Eveningstar skrev:
> Neeej! Om jag inte fått för mig att maila in
> klubbyte så hade jag vunnit med mina 03:13:00.
> :P
>
> Hur som, grattis de som kämpade och vann!

Och jag hade smiskat dig med 3.08 för jag tänkte oxå köra på happymtb , men sansade mig till slut :)

Kul att tävlingen äntligen var klar ? grattis till de 3 vinnarna.
En liten fråga dock. Kommer det vara ngn utlottning för oss övriga typ tröstpris?

mswalen skrev:
> Vad hände med tröstpris till hen som kom sist ??

Där måste jag vara aktuell med 4:01? :-)

I detta ärende är våra kinder illröda och vi pudlar mer än gärna. Jag försöker just nu lista ut hur många varv vi kan rulla, dvs hur många t-shirts vi har kvar. Återkommer med utökat prisbord så fort jag vet mer.

Luzen skrev:
> mswalen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Vad hände med tröstpris till hen som kom sist
> ??
>
>
> Där måste jag vara aktuell med 4:01? :-)

Tyvärr så kom jag efter dig....min tid pga av strul på banan med kedja blev 4:08....bättre lycka i årets upplaga....

Då ligger jag risigt till på mina 4:35:48 ?

Ruskigt dålig tid, men första gången och kramp vid oxberg och hela vägen till mål ?

jomper skrev:
> Om jag tolkar min excelfil rätt så körde den
> långsammaste på 7.01 :-)

Om det är han jag tror så drack han öl cyklandes genom campingen med 3 st fyrhjulingar bakom sig.

Stabil gubbe.

Hade han fyrhjulingarna på släp? I så fall tror jag att vi har en ny vinnare.

Senast ändrad:
Sådärja, då har vi inventerat vårt t-shirtförråd och uppdaterar härmed vår prispall:

Det fanns bara två kvinnliga deltagare, ni får naturligtvis varsin t-shirt. Och så hoppas vi att få se fler damer i Happyteamet i år. Grattis Kristin Eriksson och Karin Albinsson! Karin körde för övrigt in på blixtsnabba 03:33:22.

Sist i Happyteamet blev Tobias Stoor, en stor eloge och en T-shirt till dig för din kämparanda!

Etappris för att ha varit snabbast till Månsboda: Fredrik Gustafsson (Ledartrion var snabbast i de övriga depåerna.)

Johan Ahl och Markus Hermansson var snabbast uppför Preem Hill Race, bägge på 00:00:39.

Och så några slumpmässigt utlottade priser! Grattis till: Per Bjälevik, Fredrik Ohls och Robert Lundquist.

Finns ditt namn på listan ovan? Hör i så fall av dig till mig på aron@happymtb.org med din adress och önskad storlek. Grattis!

Tillbaka
Topp