Rockybalboa
Medlem
NS bikes
Någon som hört nåt om detta märke? Ser, för mitt ganska otränade öga, fräcka ut. Och finns det någon återförsäljare i Sverige?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför ska den avvecklas?DarthVidar sa:Jag har en Surge (som iofs skall avvecklas), den är rolig och ser välbyggd ut men jag är knappast någon expert. Jag hade tveklöst behållit den om jag kunde motivera att ha den kvar.
Vart har du köpt? Finns det svenska återförsäljare eller är man förpassad till internet?Paco sa:Jag kör på en Eccentric Djambo 650b+ och är jävligt nöjd;)
Paco sa:Jag kör på en Eccentric Djambo 650b+ och är jävligt nöjd;)
Rockybalboa sa:Vart har du köpt? Finns det svenska återförsäljare eller är man förpassad till internet?Paco sa:Jag kör på en Eccentric Djambo 650b+ och är jävligt nöjd;)
Tretjak sa:Paco sa:Jag kör på en Eccentric Djambo 650b+ och är jävligt nöjd;)
Hur upplever du Suntour Raidon gaffeln Paco?
Såg att Djambon och Cromo (Rock Shock Sektor TK 140mm) har samma pris för tillfället, så dom är båda på listan tillsammans med Whyte 901, Ragley Marley och Nukeproof Scout Comp 275.
Velar som fan just nu?.
Inte nog med det så ligger Commencal Meta AM Race och skvalpar i bakhuvudet, beslutskramp så det visslar om det!
Åkerskog sa:Postade i en annan tråd men fortsätter med lite frågor här...
Råkade visst klicka hem en Snabb hoj (?) NS SNABB 150 PLUS 2 i medium
Den är ju trendriktig och känns prisvärd för ca 23k på Bikeshop.se. Alla andra tar ca 34k vilket är rek pris.
Är 1,69 och tog en m med 455mm i reach. borde funka va? Eller vad säger ni?
Level T bromsarna, har hört att de inte alltid är på topp. Erfarenheter?
Yari RC gaffeln med 160 slag borde duga för lite park å amatörenduro. Bör man kosta på den någon mod?
Är det någon som har en snabb av något slag här på Happy?
manneblask sa:Åkerskog sa:Postade i en annan tråd men fortsätter med lite frågor här...
Den är ju trendriktig och känns prisvärd för ca 23k på Bikeshop.se. Alla andra tar ca 34k vilket är rek pris.
Yari RC gaffeln med 160 slag borde duga för lite park å amatörenduro. Bör man kosta på den någon mod?
Jag hade en likadan fast 2018, antar denna är 2019? Jag hade tyvärr en dålig upplevelse då bakhjul havererade efter 1v och ramen knäcktes efter 3.
Men i övrigt så gillade jag den och M passade som handen i handsken för mina 175ish cm.
Åkerskog sa:manneblask sa:Åkerskog sa:Postade i en annan tråd men fortsätter med lite frågor här...
Jag hade en likadan fast 2018, antar denna är 2019? Jag hade tyvärr en dålig upplevelse då bakhjul havererade efter 1v och ramen knäcktes efter 3.
Men i övrigt så gillade jag den och M passade som handen i handsken för mina 175ish cm.
Då får man hoppas att de åtgärdat de sakerna. Vart gav sig ramen å hjulet? Fick du smidig hjälp?
thomasb82 sa:Hur känns den i hoppen? Läst att den ska vara lekfull i hopp osv. Lite sugen på 160 varianten nämligen, men vill inte ha ett plogmonster som inte känns bra i luften :)