NS bygge Hellas-Hammarbybacken

alain

Ny medlem
Är det någon som vet vem som håller på att sätta ihop NS byggena i skogen mellan Hellas & Hammarbybacken??? Och varför?
Finns det inte tillräckligt med fina stigar och utmaningar där utan att behöva bygga grejer mitt i skogen?

Det ser lika artificiellt ut som en golfbana ...

Förstår inte riktigt varför du klagar. Har iofs ingen delaktighet i bygget, men jag tycker det låter rätt bra.
Är väl bra med flera möjigheter till skojig & teknisk cykling i Sthlm? Ofta är ju de få nsbyggen som finns rätt små, så det är väl rätt bra att man expanderar lite, sen att det kanske ser fult ut gör mig inte så mycket, bara det fungerar bra så.

Dom är på väg och rivas pga ett par personers ointersse att tillfråga markägaren...
Jag är för godkända Ns banor i hellas.

Att bygga en NS bana har jag ingenting emot ... men man ska inte göra det var eller hur som helst och särskilt inte i ett blivande naturreservat.

Är det inte bättre att slippa bygga och vänta tills NS trenden dör ut och i stället använda naturen som redan finns för "skojig & teknisk cycling" ? Och med "använda" menar jag inte hugga ner träd...

Som jag fattar så ingen har huggit ner träd, utan använde enbart fallna trädbitar.
Jag tycker dom ser skojiga ut, jag skulle gärna testa dom om jag kunde rent tekniskt.. :)
Hundägarna kan leka med hundisarna på dom med.

För FUCKS SAKE!!!! Har det inte varit tillräckligt med JIDDER om de där förbannade träplankorna vid det här laget!!

Jag är för uppdelning av forumet. Jag föreslår tre delar:

1. Vilken instegshardtail ska jag köpa?
2. Trådar om NS-fulbygget
3. Resten

alain: det verkar som om du missat det, men de där grejjerna har tillkomit under vintern/våren och varit föremål för väldigt mycket debaterande här på forumet.

Tjena!

Bättre att befinna sig i framstjärten än att va mitt i rövahålet... :P

Ha en trevlig resa, drick några pavor rött åt mig också...

Ps. Ryktena går om ett svart bojsänke på g... Ds.

Tillbaka
Topp