Nu är de här - happytröjorna!

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Ja, nu är det äntligen dags!

Det har stötts, blötts och tjatats och säg den ursäkt som vi inte kommit med. Men nu är det alltså dags.

Den 26:e Januari i Göteborg har vi tröjpremiär! Alla som förbeställer en tröja och hämtar den på mässan i Göteborg får dessutom ett bättre pris och möjlighet att pröva storlek så att det blir rätt.

Under mässan kommer de kosta 150:-, därefter 200:- inklusive frakt med möjlighet att köpa till extra tröjor för 150:- upp till tre tröjor (dvs 350:- för två, 500:- för tre). Porto och emballage är dyrt tyvärr.

Efter mässan kommer det inte att säljas några tröjor annat än via postorder, det tog enormt mkt tid och kraft att leverera massor med tröjor förra gången vi körde tröj-rejs. Undantag kommer säkert att göras vid framtida happyevent.

Hur ser tröjorna ut? Det får ni se på mässan! Två färger och alla storlekar (XS-XL) kommer att finnas!

Föranmäl här i tråden utan att binda dig till köp så kommer du kunna prova ut storlek och hämta tröjan på mässan.

OBS! Vi får inte ha tröjor till försäljning under mässan utan vi kommer endast att leverera förbeställda tröjor. Detta då ingen försäljning får förekomma på mässan!

Och JA det kommer bli pengar över på försäljningen, de pengarna kommer gå till att kunna fortsätta driva happy framåt under våren! Mer förändringar och förbättringar kommer!

När mässan är över kommer vi att titta vidare på cykeltröjor, ylletröjor osv, vi får se vad som dyker upp i framtiden.

Edit av the_TnT: Då jomper säkerligen sover tar jag saken i egna händer;
Den här tråden gäller enbart de som vill hämta sin tröja på mässan. För postorderbeställningar kommer ett nytt meddelande efter mässan.

Senast redigerad av en moderator:
Yessss! Underbart, jag beställer en M eller L till mig själv! Finns det i XXXXXXXXXXSM (eller rättare sagt storlek 82 enligt HM-mått) till en 1/2-åring, mitt barnbarn? I så fall ska han ha en också. Fy fan vad gulligt!!:-D

edit: Det var lika bra att hänga med i storlekskriget:-)

Härligt! Det här unika tillfället får man ju inte missa.
Tror att en medium, eller kanske large, skule sitta perfekt. Jag kommer till montern och provar!

Curt

Japp jag beställer en XL, man är ju ingen riktig karl om man inte väger 90 kg.

Färg är ju svårt att betämma, när man inte vet färgen???

Kommer på söndag,.

Jonas

En medium alternativt en small till mig tack. Ni inser vilka förväntningar som finns på denna tröja så länge som vi fått vänta?

Förslag till nästa Happy-pryl: Kaffemugg/glas/espressokopp, helt cykelrelaterat... :)

Härligt!
Jag beställer 2 st Large, om de är extremt aerodynamiska så kanske det krävs XL - men Large är utgångsläget.

Hur/när/var
Kan jag boende i norra delen av vårt av långa land

Beställa en token däringa HAPPYMTB tröja då size XL ?????

Hur göra vem maila?

Hur/när var ?? HJÄLP det är ju kallt här tröjan behövs ju =)

Åh, då får jag nog slå till. En medium eller möjligtvis large om de är snorsmå.. Och självklart är det på mässan jag hämtar dom.

Hej!
Det får lov att bli en medium tröjja till mig på torsdag.
Undrar hur det är med bakdrottningen (pepparkaks) Elin, är ju till sjöss nu.
Reservera en till så får vi se med storlek.
Vi ses på torsdag.

Som TNT antydde med redigeringen av mitt inlägg -

Information om hur man beställer för leverans via post kommer efter mässan!

Storlek behöver ej specifieras för er som hämtar tröjan själva. Bilder kommer så fort vi haft premiär!

/jonas

Då det inte är bindande så ställer jag mig i kö för 3st! ;)
*Håller tummarna att de håller för förväntningarna*

Vi måste ha tröjorna på oss när vi går på restaurang sedan, eller hur? Det är obligatoriskt med happytröja, tycker jag.:-P

Härmed anhåller jag ödmjukast om att få reservera ett styck tröja att avhämtas under 2hjul.

Eder överdådige

Varför då?? Det blåser mycket där och så pratar dom med en konstig dialekt ;o) och en annan som är hammarbyare skulle väl få stryk av något alholiserat blåvitt fan. Men människorna e trevliga och så har dom bra skaldjur såklart.

Precis.
Man skall akta sig för vad man önskar..

Det finns massor med bra skäl till att flytta till Göteborg men Happytröjor är inte ett av dom.

Hämtar min tröja på Fredag boyos

Tillbaka
Topp